Η πολιορκητικη βαλλιστρα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Κεντρικό θέμα της εικόνας αποτελεί μία πολιορκητική βαλλίστρα. Πρόκειται για έργο που χρονολογείται στα μέσα περίπου του 18ου αιώνα (1729 μ.Χ.). Η πολιορκητική βαλλίστρα ήταν είδος φορητού όπλου που αποτελούνταν βασικά από ένα τόξο προσαρμοσμένο σταυρωτά στο άκρο ξύλινου στελέχους και χρησιμοποιείται για την εκτόξευση βελών ή ακοντίων, βαλλιστρίδα (ή βαλλίστρα). Αποτελεί τον πρόγονο του πολυβόλου.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη μελέτη μαθημάτων σχετικών με την τεχνολογία και ειδικά με την πολεμική τεχνολογία και πώς αυτή εξελίχθηκε στο πέρασμα των χρόνων. Επίσης, μπορεί να αξιοποιηθεί στη μελέτη του πολεμικού υλικού που είχαν στην κατοχή τους παλιότερα τα στρατεύματα και που χρησιμοποιούσαν σε πολιορκίες. Ακόμα, μπορεί να μελετηθεί ως πρόγονος των σύγχρονων πολεμικών εξοπλισμών, όπως είναι το πολυβόλο.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
SPECIAL NEEDS
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Design & Technology Design & TechnologyDesign & Technology > Production ProductionProduction > Technological evolution Technological evolutionTechnological evolution
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΚΛΑΤΖΙΔΟΥ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE