Young woman from Algiers.
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Tο συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο παρουσιάζει μια γυναίκα με παραδοσιακή Αλγερινή ενδυμασία, η Αλγερία κατοικήθηκε από τους Βέρβερους το 1000 π.χ, και τον 7ο αιώνα άρχισε η αραβική κυριαρχία, τον 11ο σακχαρικές φυλές εισέβαλαν και κατέστρεψαν τα πάντα και οι Βέρβεροι αναγκάστηκαν να γίνουν πειρατές. Από το 16ο ως το 19ο αιώνα η χώρα υπήρξε κράτος των κουρσάρων και υπό οθωμανική κατοχή. Το 1830 άρχισε η γαλλική κατοχή. Η πρώτη λαϊκή εξέγερση κατά της ευρωπαϊκής κυριαρχίας πραγματοποιήθηκε την ημέρα ακριβώς που τελείωνε ο πόλεμος στην Ευρώπη, στις 8 Μαΐου 1945. Τα θύματα στην Αλγερία, έφτασαν τις 45.000. Ο πόλεμος διεξήχθη με μεγάλη αγριότητα Μπροστά στην αδιέξοδη κατάσταση κλήθηκε ο στρατηγός Σαρλ ντε Γκολ, το Μάιο του 1958, ν' αναλάβει την ηγεσία της χώρας.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Λόγω της Αποικιοκρατικής πολιτικής έχουν υπάρξει αλλαγές στις χώρες που έχουν γίνει αποικίες, αλλαγές σε πολιτικό, θρησκευτικό, κοινωνικό επίπεδο. Προτείνεται οι μαθητές να μελετήσουν στο μάθημα της Ιστορίας την αποικιοκρατία τα αίτια αλλά και τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής. Αρκετοί συγγραφείς έχουν αναφορές στην Αλγερία, ή έχουν Αλγερινή καταγωγή, όπως ο Μορίς Ατιά, ο Καμύ, κ.α. Προτείνεται οι μαθητές της Γ' Γυμνασίου, να διαβάσουν το Ξένο του Καμύ, και να καταγράψουν τις σκέψεις τους, φτιάχνοντας ένα έργο, ή ένα μικρό Ιστορικό Ντοκιμαντέρ ή μια αναπαράσταση του "Ξένου" του Καμύ, δημιουργώντας το Σενάριο και τους διαλόγους. Στο μάθημα της Μουσικής σε συνεργασία με τον/την εκπαιδευτικό οι μαθητές προτείνεται να εξερευνήσουν τη μουσική της Αλγερίας.Στο μάθημα των Εικαστικών της Β' Γυμνασίου, προτείνεται να παρατηρήσουν το έργο, να κάνουν οπτική ανάλυση ως πρός την τέχνική που σχεδιάστηκε αλλά και τον τρόπο ενδυμασίας των γυναικών από την Αλγερία να ανατρέξουν σε καλλιτέχνες όπως ο Πικάσο, ο Ρενουάρ, ο Μοντιλιάνι, ο Ντελακρουά, ο Ματίς κ.ά. και να αναρωτηθούν τα αίτια που κινητοποίησαν αυτούς τους καλλιτέχνες να απεικονίσουν θέματα και εικόνες από την Αλγερία, αλλά παράλληλα να κάνουν οπτική και συγκριτική ανάλυση. Να μελετήσουν τις ενδυμασίες των αλγερινών γυναικών, μέσα από τα ζωγραφικά έργα να τις συγκρίνουν μεταξύ τους, αλλά και με το έργο που μετασχολιάζουμε. Παράλληλα, είναι σημαντικό να εξερευνήσουν τις Ελληνικές παραδοσιακές φορεσιές, αλλά και τις Ελληνικές παραδόσεις και να τις συγκρίνουν με αυτές της Αλγερίας.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Music Education Music EducationMusic Education > Musical cultures Musical culturesMusical cultures
Religious Education Religious EducationReligious Education > Non-Christian Religions Non-Christian ReligionsNon-Christian Religions > African Religions African ReligionsAfrican Religions
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) > War events War eventsWar events
History HistoryHistory > Modern period (up to the 18th century A.D.) Modern period (up to the 18th century A.D.)Modern period (up to the 18th century A.D.) > Demography and population movements Demography and population movementsDemography and population movements
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Topics TopicsTopics > Human - Human relations and values Human - Human relations and valuesHuman - Human relations and values
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΜΟΥΡΣΕΛΑ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE