Εθνικη Τραπεζα της Ελλαδος
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για μια σελίδα από το λογοτεχνικό περιοδικό "Ο Νουμάς" του τεύχους το οποίο κυκλοφόρησε στις 22 Γενάρη 1906. Το περιοδικό αυτό υπήρξε πιθανώς το σημαντικότερο έντυπο των αρχών του 20ού αιώνα και κυκλοφόρησε από το 1903 μέχρι το 1931. Στη συγκεκριμένη σελίδα περιλαμβάνεται ένα άρθρο για την Εθνική Τράπεζα, που ενημερώνει για τις έντοκες καταθέσεις που δέχεται η Τράπεζα και τα ποσά των τόκων των καταθέσεων. Ως γνωστόν κάθε τραπεζικό σύστημα ασχολείται με χρηματικές και πιστωτικές συναλλαγές και μπορεί να δέχεται καταθέσεις, να χορηγεί δάνεια, να φυλάσσει και να διαχειρίζεται αξιόγραφα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν αφόρμηση στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, προκειμένου οι μαθητές να αντιληφθούν τις σταθερές διαχρονικά λειτουργίες του χρήματος, τα είδη του χρήματος, τη λειτουργία του τραπεζικού συστήματος, το ρόλο των Τραπεζών και τη διαδικασία δημιουργίας χρήματος από τις Τράπεζες. Μπορεί να γίνει μια προσομοίωση της λειτουργίας της Τράπεζας και να παρουσιασθεί η διαδικασία δημιουργίας χρήματος, όπως αυτή προκύπτει από μια αρχική κατάθεση και διαδοχικά δάνεια που προέρχονται από την αρχική αυτή κατάθεση. Οι μαθητές μπορούν να αναλάβουν τους ρόλους του ταμία της Τράπεζας, του καταθέτη, του δανειολήπτη και του επιχειρηματία και οι υπόλοιποι μαθητές να παρακολουθούν και να καταγράφουν παρατηρήσεις για να δώσουν στο τέλος απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα του εκπαιδευτικού, προκειμένου να διαπιστωθεί αν έγινε κατανοητός ο τρόπος δημιουργίας του χρήματος.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
0 - 20
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library & Information Center of the Univ. of Patras
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Political & Social Sciences Political & Social SciencesPolitical & Social Sciences
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΛΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
publisher: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE