Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προκαταβολικός οργανωτής στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, με θέμα τον τρόπο ζωής και τα επαγγέλματα. Μέσα από σχέδια εργασίας οι μαθητές έρχονται σε επαφή με αφηγηματικά και περιγραφικά κείμενα, με άρθρα και αυθεντικές συνεντεύξεις , ώστε να καταστεί εφικτή γι αυτούς η συνειδητοποίηση του γλωσσικού συστήματος. Επίσης, είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος, με στόχο οι μαθητές να γνωρίσουν την ποικιλία των επαγγελμάτων, να συνδέσουν τα διαφορετικά επαγγέλματα των ανθρώπων με τον τόπο που ζουν και να αντιληφθούν τους λόγους διαφοροποίησής τους διαχρονικά.