Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προκαταβολικός οργανωτής για την ενασχόληση των μαθητών με σχέδια εργασίας σχετικά με την ιστορία του τόπου τους, δραστηριότητα που θα τους επιτρέψει να τη γνωρίσουν, να την εκτιμήσουν και να την εντάξουν σε ένα ευρύτερο ιστορικό πλαίσιο. Επιπρόσθετα, σε ένα ευρύτερο επίπεδο, είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη της ικανότητας των μαθητών, ώστε να εκφράζουν, ερμηνεύουν και να αξιολογούν τις καλλιτεχνικές επιλογές σχετικά με το περιεχόμενο, τη δομή και τον τρόπο παρουσίασής τους και να αντιληφθούν τις ιστορικές παραμέτρους των τεχνών.