Ο Πυργος Nαγιακ της Ροδου
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Στο παρόν μαθησιακό αντικείμενο απεικονίζεται ο Πύργος Nαγιάκ στη Ρόδο. Εντυπωσιακός πύργος που τους προηγούμενους αιώνες ήταν το πιο διακριτό κομμάτι της οχύρωσης της Ρόδου. Χτίστηκε μεταξύ 1396 και 1421 από τον Μεγάλο Μάγιστρο Philibert de Naillac και η διαμόρφωσή του έγινε πριν την εμφάνιση των πυροβόλων όπλων. Είχε τετράγωνο σχήμα όπως συνηθιζόταν στους πύργους της εποχής του και χρησίμευε σαν παρατηρητήριο του λιμανιού. Έπαθε σοβαρές ζημιές από σεισμούς κατά τον 19ο αιών και οι Τούρκοι τον κατεδάφισαν. Ο πύργος του Μεγάλου Μαγίστρου De Naillac αποτελείται από τρεις τετράγωνους ορόφους, που στην κορυφή καταλήγουν σ¨ ένα παραπέτο με επάλξεις, με προεξέχοντες πυργίσκους στις τέσσερις γωνίες του, πάνω από τους οποίους υψώνεται ένας οκτάπλευρος φάρος. Γύρω από την εξωτερική πλευρά του φάρου ξετυλίγεται μία σκάλα που οδηγεί στην κορυφή του και προσφέρει πανοραμική θέα της πόλης της Ρόδου και των περιχώρων της. Αυτός ο πύργος έχει ύψος 150 πόδια. Κάτω από το στηθαίο βρίσκονται οι θυρεοί του De Naillac και του Τάγματος. Στο ισόγειό του είδε ο Ross, στα 1843, τον μηχανισμό με τον οποίο κρέμονταν η αλυσίδα, στην είσοδο του λιμανιού, τον καιρό των Ιπποτών. Ο πύργος συνδέεται με την υπόλοιπη οχύρωση με μια πέτρινη γέφυρα, η οποία οδηγεί σε μια εξέδρα κτισμένη στο μόλο και εξοπλισμένη με πυροβόλα στις δύο πλευρές της, έτσι ώστε αυτά να στοχεύουν και στα δύο λιμάνια»

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τον/την εκπαιδευτικό ως εποπτικό υλικό και ως έναυσμα για τη συμμετοχή των μαθητών/τριών σε δραστηριότητα διερευνητικής μάθησης. Στο πλαίσιο της προτεινόμενης δραστηριότητας, ομάδα μαθητών/τριών αναλαμβάνει να συγκεντρώσει πληροφορίες σχετικά με τη μεσαιωνική πόλη της Ρόδου. Σκοπός της εργασίας είναι να εντοπίσουν την αρχιτεκτονική τηςσυγκεκριμένης περιόδου.Ειδικότερα να μελετήσουν την αρχιτεκτονική των πύργων στη Ρόδο, κατά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.Τα πιο σημαντικά και ενδιαφέροντα στοιχεία καταγράφονται και παρουσιάζονται στην ολομέλεια των μαθητών/τριών.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΖΟΥΝΗ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE