Maraslis Grigorios
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Τσιγκογραφία του Γρηγόριου Μαρασλή (1830 ή 1831-1907), ευεργέτη ελληνικής καταγωγής. Ο Γ. Μαρασλής γεννήθηκε και έζησε στην Οδησσό. Το 1878 εκλέχτηκε δήμαρχος της Οδησσού και πρόσφερε πολλά αγαθά στην πόλη συνεισφέροντας από τη δική του περιουσία. Ο Γρηγόριος Μαρασλής δεν περιορίστηκε μόνο στη λύση των προβλημάτων της χώρας του. Βοήθησε κι άλλες πόλεις ιδρύοντας και εκεί φιλανθρωπικά ιδρύματα που έχουν το όνομά του, όπως στην Κέρκυρα, την Αθήνα, την Κωνσταντινούπολη, τη Φιλιππούπολη και αλλού. Με δωρεές του κτίστηκαν το Μαράσλειο Διδασκαλείο στην Αθήνα, η Μαράσλειος Εμπορική Σχολή Αθηνών (σήμερα Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και η Μαράσλειος Εμπορική Σχολή Θεσσαλονίκης.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας. Ο εκπαιδευτικός παρουσιάζει την εικόνα στους μαθητές και τους ζητά να περιγράψουν το πρόσωπο που βλέπουν. Στη συνέχεια, μέσα από καθοδηγούμενο διάλογο συζητούν για τη ζωή και το έργο του Γ. Μαρασλή και τον ρόλο των ευεργετών στην ανάπτυξη του σύγχρονου ελληνικού κράτους. Οι μεγαλύτεροι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν και άλλους ευεργέτες (Αβέρωφ, Ζάππας, Βαρβάκης, Ζωσιμάς, Αρσάκης κλπ.) και να δημιουργήσουν μια παρουσίαση με τη φιλανθρωπική δραστηριότητα του καθενός.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Economy EconomyEconomy
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to form and follow a system of values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΚΟΛΕΣΙΑ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE