Κοντακιο υμνολογιας του Πασχα, βυζαντινη παρασημαντικη
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Χειρόγραφο του κοντάκιου «Ει και εν τάφω κατήλθες αθάνατε..» σε ήχο πλάγιο του τετάρτου, που ψάλλεται από της Κυριακής του Πάσχα μέχρι της αποδόσεως. Κοντάκια ονομάζονταν συνήθως οι σύντομες απαρχές (τα προοίμια) Εκκλησιαστικών Ύμνων, εισαγάγοντας τα θέματα που ακολουθούσαν. Εξ αυτού και μόνο ολόκληροι οι ύμνοι αυτοί χαρακτηρίστηκαν τελικά και ως κοντάκια. Το όνομά τους οφείλεται κατά πολλούς στο γεγονός ότι ήταν σύντομα και περιορισμένα τροπάρια, συνεπώς «κοντά» σε μήκος. Κατά άλλους, το όνομα κοντάκιο ετυμολογείται στο «κοντό» (= τράπεζα ψαλτηρίου) όπου οι ψάλτες άφηναν, ή συχνά ακουμπούσαν τα λειτουργικά κείμενα. Τα κοντάκια απαρτίζονται από μία και μόνο στροφή.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το χειρόγραφο βυζαντινής παρασημαντικής μπορεί να αξιοποιηθεί στη διδασκαλία της Βυζαντινής Μουσικής σε όλες τις τάξεις των Μουσικών σχολείων, στη διδασκαλία της Παραδοσιακής μουσικής, στην εξάσκηση της Ψαλτικής τέχνης, καθώς επίσης και στη καταγραφή της Εκκλησιαστικής υμνογραφίας για το μάθημα της Υμνολογίας των και Εκκλησιαστικών σχολείων.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Music Library of Greece
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος (Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος «Λίλιαν Βουδούρη»)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Religious Education Religious EducationReligious Education > Ecclesiastical Art Ecclesiastical ArtEcclesiastical Art > Hymnography HymnographyHymnography
Music Education Music EducationMusic Education > Greek traditional music Greek traditional musicGreek traditional music
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Nileas Kamarados (Composer) /Νηλέας Καμαράδος (Συνθέτης)
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΠΟΛΛΙΣ ΑΔΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος - Λίλιαν Βουδούρη
publisher: Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος - Λίλιαν Βουδούρη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE