Με αφορμή τη φωτογραφία του Γιώργου Σεφέρη, οι μαθητές: 1. Να μελετήσουν το «Χρονολόγιο» του ποιητή στην «Ανεμόσκαλα» του «Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας» (ΚΕΓ) και να σημειώσουν τους σημαντικότερους σταθμούς από τη «Νεοελληνική Ιστορία και Λογοτεχνία», καθώς και την «Παγκόσμια Ιστορία και Λογοτεχνία», που σημάδεψαν τη ζωή του ποιητή. 2. Να μελετήσουν τις πρώτες κρίσεις για το ποιητικό έργο και γενικότερα την απήχηση της ποίησης του Σεφέρη μέσα από την «Ανεμόσκαλα» του «Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας» (ΚΕΓ) και το Αφιέρωμα του περιοδικού «Νέα Εστία» (Οκτώβριος 1972, τεύχος 1087), το οποίο υπάρχει ψηφιοποιημένο στο «Εθνικό Κέντρο Βιβλίου» (ΕΚΕΒΙ). 3. Να καταγράψουν κάποια Αποφθέγματα - Γνωμικά – Ρήσεις του Γ. Σεφέρη και να αναζητήσουν το βαθύτερο νόημά τους. 4. Να εξετάσουν τη στάση / θέση του Σεφέρη κατά τη διάρκεια της επτάχρονης δικτατορίας. 5. Να μελετήσουν, μέσα από την ομιλία του Γ. Σεφέρη κατά την τελετή απονομής του Νόμπελ Λογοτεχνίας στη Στοκχόλμη (Σουηδία), το 1963, τις πεποιθήσεις του ποιητή ως προς την αδιάσπαστη συνέχεια της ελληνικής γλώσσας και γενικότερα της ελληνικής ηθικής συνείδησης, από την αρχαιότητα έως τη σημερινή εποχή, καθώς και τον ρόλο της ποίησης στον σύγχρονο κόσμο. 6. Να δημιουργήσουν μια ηλεκτρονική αφίσα στην οποία να ενσωματώσουν φωτογραφίες του ποιητή (π.χ. από την «Ανεμόσκαλα» του «Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας»), χειρόγραφα του ποιητή (από το Ελληνικό Λογοτεχνικό Αρχείο-ΕΛΙΑ), ηχογραφημένες απαγγελίες ποιημάτων του, κάποιες από τις οποίες είναι ανέκδοτες και άλλες απαγγέλλει ο ίδιος ο ποιητής (από το «Σπουδαστήριο Νέου Ελληνισμού») και μελοποιημένα ποιήματά του. Εναλλακτικά, να δημιουργήσουν ένα κολλάζ, επιλέγοντας από το παραπάνω υλικό. 7. Τέλος, με αφορμή την ένταξη του Γ. Σεφέρη στη «Γενιά του ’30», να αναζητήσουν τη φωτογραφία όπου εικονίζονται οι κύριοι εκπρόσωποι της «Γενιάς του ’30» στο σπίτι του Γ. Θεοτοκά το 1963 και να σημειώσουν την ημερομηνία γέννησης και θανάτου τους, καθώς και τη θέση που κατέχουν στην ελληνική γραμματεία (π.χ. ποίηση, πεζό, δοκίμιο κ.λπ.).