Το αντικείμενο αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών και ειδικότερα στην ενότητα της εκκλησιαστικής Τέχνης. επίσης, μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας Τέχνης για τη διδασκαλία της ενότητας για τη Μεταβυζαντινή Τέχνη. Οι μαθητές, στο πλαίσιο της συνεργατικής μεθόδου και εμπνεόμενοι από την εικόνα του Χριστού, θα μπορούσαν να συγκεντρώσουν εικόνες του Χριστού από διαφορετικούς αγιογράφους π.χ. Φώτης Κόντογλου, Θεόφιλος κ.α. και να πραγματοποιήσουν συγκρίσεις ως προς τις μορφές, την τεχνοτροπία, τα χρώματα μεταξύ των διαφορετικών αυτών αγιογράφων. Αντίστοιχη εργασία μπορεί να ανατεθεί στους μαθητές σχετικά με την εικόνα της Παναγίας, όπως αυτή εμφανίζεται σε διαφορετικές μονές του Ελλαδικού χώρου ( π.χ. Μέγα Σπήλαιο Καλαβρύτων, Παναγία Τήνου, Εκατονταπυλιανή Πάρου, Σουμελά Βεροίας κ.α.), προκειμένου να συγκρίνουν τις εικόνες μεταξύ τους, αλλά και τις διαφορετικές αφηγήσεις σχετικά με τη δημιουργία και την εύρεση των εικόνων αυτών. Τέλος, προτείνεται η σύγκριση μεταξύ των χαρακτηριστικών της βυζαντινήα και της μεταβυζαντινής τέχνης (ομοιότητες και διαφορές) στο περιέχομενο, στη μορφή, στα μέσα που χρησιμοποιούν οι δημιουργοί, καθώς και στις επιδράσεις που δέχονται από άλλες τέχνοτροπίες. Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία μέσα από τη διαδικασία αυτή να έρθουν σε επαφή με την τέχνη της αγιογραφίας.Θα μπορούσε επίσης, να συνδυαστεί η διδασκαλία με επίσκεψη σε κάποια μονή ή ναό ή ακόμη και σε κάποιο εργαστήριο αγιογραφίας.