Figure
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
O Μιχάλης Ζησσίου γεννήθηκε το 1957 στη Θεσσαλονίκη, και σπούδασε ζωγραφική στην ΑΣΚΤ (1976 – 1981), με δασκάλους τους Δ. Μυταρά και Γ. Μαυροΐδη. Στα περισσότερα έργα του δεν περιγράφει παραλίες ή κάποιο τοπίο, αλλά τον ενδιαφέρει το σχέδιο, το χρώμα και το φως στα οποία υπάρχει μια ιδιαίτερη μελαγχολική ισορροπία. Οι φιγούρες του είναι υπαινικτικές και τις αποδίδει με ρεαλισμό και εξπρεσιονιστική γραφή. Το υλικό που χρησιμοποιεί στη ζωγραφική του είναι η ακουαρέλα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Προτείνεται οι μαθητές να παρατηρήσουν προσεκτικά το έργο του ζωγράφου, να μελετήσουν τα χρώματα που έχει χρησιμοποιήσει και το θέμα που έχει επιλέξει ν' απεικονίσει. Η /Ο εκπαιδευτικός των Εικαστικών μπορεί να προτείνει στους μαθητές να απεικονίσουν πρόσωπα από την οικογένειά τους, αλλά και να τους συστήσει καλλιτέχνες που τους έχει απασχολήσει το θέμα οικογένεια στο έργο τους, όπως ο ζωγράφος Μούνκ. Παράλληλα θα μπορούσαν να μελετήσουν τη σημασία του πορτραίτου από την αρχαιότητα έως σήμερα. Προτείνεται να διερευνήσουν το έργο των δασκάλων του ζωγράφου, όπως τον Δ. Μυταρά και τον Γ. Μαυροίδη. Στο μάθημα της Λογοτεχνίας αλλά και της Ιστορίας της Τέχνης , οι μαθητές προτείνεται να περιγράψουν το έργο που βλέπουν και την εντύπωση που τους προκαλεί, σε μια παράγραφο.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Frissiras Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Topics TopicsTopics > Human - Human relations and values Human - Human relations and valuesHuman - Human relations and values
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Ζησίου Μιχάλης, Zissiou Michalis
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΜΟΥΡΣΕΛΑ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Φρυσίρα
publisher: Μουσείο Φρυσίρα
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE