Υδραγωγειο Αδριανου, Παρθενωνας και ναος του Ολυμπιου Διος
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η ζωηραφική σύνθεση του Robert Sayer (1759) περιλαμβάνει: Το προστώο του Υδραγωγείου του Αδριανού (Δεξαμενή), τον Παρθενώνα ενώ στο βάθος διακρίνονται οι κίονες από τον Ναό του Ολυμπίου Διός. Στην εικόνα φαίνεται ο περιβάλλοντας χώρος με διάσπαρτα ερείπια και ανθρώπους να κινούνται ανάμεσά τους. Δίνεται μια εικόνα εγκατάληψης που τονίζεται ιδιαίτερα από την βλάστηση που έχει αναπτυχθεί γύρω και επάνω στα μνημεία.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η απεικόνιση μπορεί να αξιοποιηθεί ως αφόρμηση για τη μελέτη των αρχαίων μνημείων της Αθήνας και ως τεκμήριο σε ερευνητικές εργασίες με παρόμοια θεματολογία ή/και σε εργασίες τοπικής Ιστορίας. Ενδιαφέρον θα είχε μια συγκριτική μελέτη των μνημείων με παράθεση φωτογραφιών τους στη σημερινή τους κατάσταση σε σχέση με τη ζωγραφική απεικόνιση του 1759. Μαθητές μεγαλύτερων ηλικιών θα μπορούσαν να προχωρήσουν σε παρατήρηση των αρχιτεκτονικών στοιχείων που συνδυάζονται στα μνημεία (ρωμαϊκά και ελληνικά στοιχεία) και σε εξαγωγή συμπερασμάτων για το συνδυασμό αυτό.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) > Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting) Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΛΟΝΙΚΙΔΗΣ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE