Οδος Ιπποτων στη Ροδο
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για μια απεικόνιση της κεντρικής οδού της μεσαιωνικής πόλης της Ρόδου. Η οδός Ιπποτών έχει μήκος περίπου 200 μέτρα, είναι στρωμένη με βότσαλα και συνέδεε τις κατοικίες των Ιωαννιτών Ιπποτών διαφορετικών υπηκοοτήτων που κυβερνούσαν το νησί μετά το 1309 αφού εγκαταστάθηκαν στη Ρόδο.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην Ιστορία σε θέματα που αφορούν τη διοίκηση και την πολιτική οργάνωση περιοχών της Ελλάδας από διάφορους κατακτητές. Πιο συγκεκριμένα, το παρόν μαθησιακό αντικείμενο θα συνέβαλε σε μια συγκριτική ανάλυση των διαφορετικών τρόπων διοίκησης των περιοχών που κατακτήθηκαν από τους Τούρκους και αυτών των περιοχών (π.χ. Ρόδος, Καστελόριζο κτλ) που κατακτήθηκαν από δυτικούς κατακτητές, αφού ουσιαστικά η εικόνα παρουσιάζει το δρόμο των κυβερνητικών κτιρίων της Ρόδου. Επιπλέον, θα μπορούσε να αποτελέσει αντικείμενο προβληματισμού και μελέτης της καθημερινής ζωής των νησιωτών της εποχής εκείνης.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Institutions, political organization and administration Institutions, political organization and administrationInstitutions, political organization and administration
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΣΤΑΜΠΟΥΛΗ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE