Η τοιχογραφία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον καθηγητή των Εικαστικών, καθώς και από τον καθηγητή της Ιστορίας ως ένα λαμπρό δείγμα του πιο γνωστού εκπρόσωπου της λεγόμενης Κρητικής Σχολής του Θεοφάνη Στρελίντζα – Μπαλθά. Χρήσιμο είναι να τονιστεί το πώς στην τοιχογραφία συγκεράστηκαν σε επίπεδο τεχνοτροπίας και θεματολογίας η αναγεννησιακή ιταλική ζωγραφική με τη βυζαντινή παράδοση, στο πώς διαμορφώθηκε ένα απολύτως ξεχωριστό ύφος, αυτό που ονομάζουμε Κρητική Σχολή Αγιογραφίας. Μπορεί επίσης να γίνει σύγκριση με άλλες τοιχογραφίες, δείγματα της καλλιτεχνικής ευρωστίας της εποχής. Επίσης από τον καθηγητή των Θρησκευτικών μπορεί να γίνει αναφορά στη ναοδομία, στο σχήμα και τον συμβολισμό του τρούλου (το ήμισυ του σύμπαντος στο οποίο κυρίαρχη θέση έχει ο Παντοκράτωρ). Τέλος, η τοιχογραφία θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ως οπτικό υλικό, ώστε να έχουν οι μαθητές μια πρώτη γνωριμία με το Άγιο Όρος και τη μοναστική ζωή.