Οι μαθητές προτείνεται να κάνουν οπτική ανάλυση στο έργο, να μελετήσουν τον τρόπο που η καλλιτέχνιδα παρουσιάζει την έννοια Ισορροπία και να διερευνήσουν το καλλιτεχνικό της έργο. Στο μάθημα των Εικαστικών, να συζητήσουν με τον/την εκπαιδευτικό την Ισορροπία, ως στοιχείο της σύνθεσης. Με την καθοδήγηση του/ της εκπαιδευτικού θα μπορούσαν να κάνουν μια σειρά από έργα με θέμα την ισορροπία, αλλά και να μελετήσουν πώς αποδίδεται αυτή σε έργα καλλιτεχνών. Επίσης,μπορεί να γίνει διαθεματική προσέγγιση της έννοιας με άλλα γνωστικά αντικείμενα όπως η Φυσική, η Φυσική Αγωγή κλπ.