Το άρθρο μπορεί να αξιοποιηθεί σε μαθητοκεντρικές δραστηριότητες για την εξέταση του κειμενικού είδους της επιχειρηματολογίας (έλεγχος του είδους του επιχειρήματος, της ορθότητάς του, της ανασκευής του κ.ά.) κατά τη διδασκαλία τού μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας. Στο ίδιο πλαίσιο και με αφορμή τους νεολογισμούς ‘μαλλιαροί’ και ‘μαλλιαρισμός’ το κείμενο μπορεί να αποτελέσει πεδίο συζήτησης σχετικής με το περιεχόμενο του όρου ‘νεολογισμός’ και με τις κοινωνικές, ιστορικές και ιδεολογικές παραμέτρους που οδηγούν στη δημιουργία του. Παράλληλα, μπορούν να ανατεθούν στους μαθητές δραστηριότητες, ομαδοσυνεργατικές ή ατομικές, αναζήτησης σύγχρονων νεολογισμών στη νεοελληνική γλώσσα. Επίσης, μέσα από το κείμενο μπορούν να ανιχνευθούν το περιεχόμενο αλλά και ο τρόπος με βάση τον οποίο ορίζεται μία έννοια, όπως και το πλαίσιο μέσα στο οποίο χρειάζεται να εντάσσεται ένας ορισμός έτσι ώστε να είναι αποδεκτός. Τέλος, η αναφορά στο άρθρο προσώπων και γεγονότων της επικαιρότητας της εποχής μπορεί να αποτελέσει έναυσμα αναζήτησής τους (π.χ. διερεύνηση του έργου και της δράσης του Επισκοπόπουλου, του Γ. Ξενόπουλου κ.ά.) ή να αποτελέσει πεδίο αναζήτησης του ρόλου που έχει το ιστορικό περικείμενο στην κατασκευή αλλά και στην κατανόηση των κειμένων από αναγνώστες μεταγενέστερων εποχών.