Κατά τη διδακτική αξιοποίηση της εικόνας μπορούν να αναδειχθούν τα θέματα που απεικονίζονται στη συγκεκριμένη θέση του Παρθενώνα όπως είναι η συνύπαρξη θνητών και θεών αλλά και η ανθρωπόμορφη απεικόνιση των τελευταίων. Επιπλέον το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει αφορμή για τη συζήτηση γύρω από το ζήτημα της ερμηνείας/ διαχείρησης των πληροφοριών από τα σωζόμενα αρχαία μνημεία αλλά και της συντήρησής τους.
Η ίδια εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί για τη συζήτηση γύρω από το θέμα της φθοράς που έχει επιφέρει τόσο ο χρόνος όσο και η ανθρώπινη παρέμβαση στο συγκεκριμένο μνημείο.
Η σχετική συζήτηση μπορεί να επεκταθεί με τη σύγκριση της κοσμοθεωρίας των ανθρώπων κατά την αρχαιότητα και τον εντοπισμό στοιχείων που μαρτυρούν τη διαφοροποίησή της στη σημερινή εποχή, στα πλαίσια του μαθήματος της γλώσσας (ανάπτυξη επιχειρηματολογικού κείμενου) αλλά και των θρησκευτικών (διαφορές θρησκευτικών αντιλήψεων που απορρέουν από την αναγνώριση ενός ή πολλών θεών)