Αυτή ακριβώς η απουσία στοιχείων σύνδεσης του έργου με το τίτλο του θα μπορούσε να αποτελέσει η αφορμή ενασχόλησης των μαθητών/τριών με την παρατήρηση και περιγραφή της συγκεκριμένης εικόνας. Κυρίαρχο χαρακτηριστικό του πίνακα είναι το έντονο φως και η χρωματική ισορροπία μέσω των οποίων αναπαριστάται η σκέψη και το συναίσθημα. Η σχετική συζήτηση μπορεί να κινηθεί γύρω από την αναζήτηση των εκφραστικών μέσων του καλλιτέχνη και η παρότρυνσή τους να αναφερθούν σε διαφορετικά μέσα έκφρασης σε περίπτωση που θα ήθελαν να αποδώσουν εκ διαμέτρου αντίθετα συναισθήματα (μίσους, απόγνωσης...).
Η επιλογή τόσο φωτεινών και λαμπερών χρωμάτων δίνει στο έργο την αίσθηση υπερβολής θαμπώνοντας τα χαρακτηριστικά τόσο του πορτραίτου αλλά και του περίγυρού του αναδύοντας όμως παράλληλα μια διάχυτη ερωτική κατάσταση που μεταφέρει τη χαρά και το κέφι για τη ζωή. Η απουσία στοιχείων υπαινικτικών της κατάστασης που βιώνει το άτομο αλλά και των ίδιων των χαρακτηριστικών του μπορεί επίσης να βοηθήσει στην παρακίνηση των μαθητών/τριών να προτείνουν οι ίδιοι/ιες μια δική τους ιστορία αγάπης σε ένα αφηγηματικό κείμενο που θα δημιουργήσουν στο μάθημα της Γλώσσας, για την πλαισίωση του πίνακα στο ενδεχόμενο παρουσίασής του σε μια έκθεση.
Ο καλλιτέχνης αντλεί την έμπνευσή του από το φαντασμαγορικό περιβάλλον των εφήμερων σχέσεων ή αποδράσεων, από τον κινηματογράφο, τη φωτογραφία, τη διαφήμιση, τη μόδα αλλά και την ποπ μουσική. Το στοιχείο αυτό μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την παρακίνηση των μαθητών/τριών να δημιουργούν και αυτοί/ές ένα παρόμοιο έργο -με την υποβοήθηση της τεχνολογίας για την αναζήτηση αντίστοιχων θεμάτων από το διαδίκτυο και την επιλογή τους σε ένα λογισμικό ζωγραφικής- δικαιολογώντας τις επιλογές τους (προφορικά ή και γραπτά) μέσω της ανάπτυξης αντίστοιχου επιχειρηματολογικού κειμένου.