Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικών σαν δείγμα γραφικών τεχνών και γραφιστικών εφαρμογών στην Ελλάδα του 20ου αιώνα. Μπορεί, επίσης, να αξιοποιηθεί διδακτικά σε μαθήματα και σχολικές δραστηριότητες που σχετίζονται με την Ιστορία και τις εφαρμογές των Εφαρμοσμένων τεχνών, των εντύπων και των μεθόδων αναπαραγωγής εικόνας. Οι μαθητές θα μπορούσαν να μελετήσουν τη σύνθεση, τον τρόπο χρήσης των σχεδιαστικών και τυπογραφικών στοιχείων, τη μονοχρωμία, τον τρόπο που εμφανίζονται τα περιεχόμενα του τεύχους και να συγκρίνουν με τις γενικές αρχές σύνθεσης που χρησιμοποιούν τα σημερινά έντυπα (εξειδικευμένης και γενικής θεματολογίας).
Στο μάθημα της Μουσικής (και ειδικότερα στην Ιστορία της Μουσικής που διδάσκεται στο Μουσικό Σχολείο) ή σε προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων και ερευνητικές εργασίες (project) σχετικά με την ιστορία της μουσικής στην Ελλάδα, οι μαθητές θα μπορούσαν να αναζητήσουν στοιχεία για τα εξειδικευμένα μουσικά έντυπα που κυκλοφόρησαν στο παρελθόν ή κυκλοφορούν σήμερα και να γίνει μια συζήτηση για τη σημασία της ύπαρξης ιστορικών αρχείων και συλλογών περιοδικών για την άντληση ιστορικών πληροφοριών τόσο για την εξέλιξη της μουσικής, όσο και γενικότερα για την τέχνη και την κοινωνία όπως διαμορφώνεται σε κάθε εποχή.