Map of Zakynthos
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Χάρτης της Ζακύνθου από το 1822, που εκδόθηκε από περιηγητή της εποχής, όταν το νησί, μαζί με τα υπόλοιπα Επτάνησα, αποτελούσε μέλος του Ενωμένου Κράτους των Ιονίων Νήσων ή αλλιώς της Ιονίου Πολιτείας. Εγγυήτρια δύναμη του κράτους αυτού ήταν η Αγγλία, η οποία ενδιαφερόταν να ελέγχει τους δρόμους του θαλάσσιου εμπορίου στην Ανατολική Μεσόγειο. Έτσι, η Ζάκυνθος, μαζί με τα άλλα νησιά του Ιονίου, τελούσε υπό αποικιοκρατικό καθεστώς, το οποίο έληξε το 1864, όταν, ύστερα από πιέσεις της Αυστρίας και της Ρωσίας, τα νησιά αυτά ενώθηκαν με την Ελλάδα, με αφορμή την ενθρόνιση του βασιλιά Γεωργίου Α'.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ο εκπαιδευτικός μπορεί να προβάλει τη συγκεκριμένη εικόνα και να ενημερώσει τους μαθητές ότι πρόκειται για εικόνα του 1822 από Άγγλο περιηγητή. Μαζί με αυτήν μπορεί να προβάλει και άλλες αντίστοιχες εικόνες της εποχής εκείνης και από τα άλλα νησιά των Επτανήσων, που μπορεί να βρει στο Φωτόδεντρο. Στη συνέχεια μπορεί να ζητήσει από τους μαθητές να ερευνήσουν καταρχήν υπό ποιο καθεστώς τελούσαν τα Επτάνησα τη χρονιά που εκδόθηκε ο συγκεκριμένος χάρτης. Στη συνέχεια να σκεφτούν για ποιους λόγους οι Άγγλοι ενδιαφέρονταν τόσο πολύ για τα νησιά αυτά. Μπορεί να κατευθύνει τους μαθητές να δουν την Αγγλία ως μεγάλη ναυτική δύναμη, που ενδιαφερόταν να κρατά ανοιχτούς τους θαλάσσιους δρόμους για τα εμπορικά της πλοία. Η κατανόηση εκ μέρους των μαθητών των συμφερόντων αυτής της χώρας, θα τους βοηθήσει ώστε να εμβαθύνουν στα γεγονότα που ακολούθησαν.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Interstate relations and diplomacy Interstate relations and diplomacyInterstate relations and diplomacy
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΟΦΙΑ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE