Το σχέδιο μπορεί να αξιοποιηθεί σε μαθητοκεντρικές δραστηριότητες που σχετίζονται με τη μελέτη τής καθημερινής ζωής στην Οθωμανική αυτοκρατορία του 19ου αιώνα, στο πλαίσιο της διδασκαλίας τού μαθήματος της Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας. Ειδικότερα, η εικόνα μπορεί να αποτελέσει αφορμή για συζήτηση αναφορικά με τη χρήση των δημόσιων λουτρών και για αναζήτηση περισσότερων στοιχείων σχετικών με την αρχιτεκτονική του χώρου, τις προσφερόμενες υπηρεσίες, τις ιστορικές, κοινωνικές, οικονομικές και πολιτισμικές παραμέτρους της εποχής που επέβαλλαν τη χρήση, τον διαχωρισμό των λουτρών με βάση το φύλο, αλλά και να συγκριθεί με εικόνες που απεικονίζουν ανάλογους χώρους άλλων ιστορικών περιόδων, όπως είναι η αρχαιότητα, η ρωμαϊκή εποχή κ.ά. Με τους ίδιους άξονες η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί και κατά τη διδασκαλία τού μαθήματος της Τοπικής Ιστορίας. Εξίσου σημαντική πτυχή μελέτης αποτελεί και η διερεύνηση στο πλαίσιο ευρύτερων διαθεματικών δραστηριοτήτων της πολλαπλής λειτουργίας (αναψυχή, κοινωνική συναναστροφή, κ.ά.) των δημόσιων λουτρών, αλλά και η εξέλιξη αυτής της λειτουργίας από το παρελθόν μέχρι και σήμερα (ενδεικτικά: η μετατροπή των χώρων αυτών σε χώρους τέχνης, μουσεία, αλλά και χώρους εστίασης ή διασκέδασης). Τέλος, η εικόνα λόγω της συνθετότητάς της μπορεί να αξιοποιηθεί και στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας για την εξάσκηση των μαθητών στην περιγραφή χώρου και σε ειδικό λεξιλόγιο, όπως κίονες, κιονόκρανα, κρήνες κ.ά.