Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Διανομη συσσιτιου την περιοδο της Κατοχης
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Η εικόνα απεικονίζει μικρά παιδιά να παίρνουν το συσσίτιό τους την περίοδο της Κατοχής. Ανάμεσα στις πολλές στερήσεις που υπέστη ο ελληνικός λαός το πιο τρομερό ήταν η πείνα από την οποία πέθαναν χιλιάδες άνθρωποι.Οι Γερμανοί άρπαξαν από την Ελλάδα ότι πιο πολύτιμο παρήγαγε: Τρόφιμα, πρώτες ύλες, καύσιμα, χρήματα.Τα εργοστάσια έκλειναν, ο κόσμος έμεινε χωρίς δουλειά.Πιο πολύ υπέφεραν από την πείνα οι κάτοικοι των μεγάλων πόλεων. Οι Γερμανοί και οι Άγγλοι αντιμετώπισαν αυτή την τραγωδία κατηγορώντας ο ένας τον άλλο. Για τους Γερμανούς υπεύθυνοι ήταν οι Άγγλοι που απέκλεισαν τη χώρα εμποδίζοντας την ανθρωπιστική βοήθεια να φτάσει στην Ελλάδα. Για τους Άγγλους υπεύθυνοι ήταν οι Γερμανοί που γύμνωσαν τη χώρα από τις πλουτοπαραγωγικές πηγές. Τελικά επιτεύχθηκε συμφωνία για διανομή τροφίμων υπό την αιγίδα του Διεθνούς Ερυθρού Σταυρού. Η έλλειψη τροφίμων οδήγησε σε ανθηση της μαύρης αγοράς δηλαδή της πώλησης ειδών πρώτης ανάγκης και διατροφής σε υπέρογκες τιμές. Όσοι δεν είχαν τίποτέ άλλο να πουλήσουν πουλούσαν πολύτιμα αντικείμενα ή ακόμα και το ίδιο τους το σπίτι για να εξασφαλίσουν τροφή.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες όπου οι μαθητές/τριες μπορούν να ανατρέξουν σε ιστορικές πηγές και να αντλήσουν υλικό που να αποτυπώνει τις κακουχίες που υπέστη ο ελληνικός λαός κατά την περίοδο της Κατοχής.Να διερευνήσουν επίσης τους λόγους και της αιτίες της ανθρωπιστικής καταστροφής τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο και να κάνουν συγκρίσεις σε αναλογά γεγονότα που συμβαίνουν σε όλο τον κόσμο ακόμα και σήμερα. Να διαπιστώσουν τα δεινά και τη δυστυχία που σπέρνει ο πόλεμος, ιδιαίτερα στον άμαχο πληθυσμό,όπου κι αν συμβαίνει και σε οποιαδήποτε εποχή.
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
0:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/5918
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
> Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century)
> War events War eventsWar events
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Economy EconomyEconomy
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Economy EconomyEconomy
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
constructivist
constructivist > cognitive apprenticeship
constructivist > socratic instruction
constructivist > experiential learning
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
constructivist > design-based learning
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
constructivist
constructivist > cognitive apprenticeship
constructivist > socratic instruction
constructivist > experiential learning
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator