Ατμομηχανη, 1951-1953
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Στο μαθησιακό αντικείμενο απεικονίζεται μια ατμομηχανή, σε φωτογραφία που έχει τραβήξει ο Ιωάννης Λάμπρος, οοποίος ήταν ερασιτέχνης φωτογράφος και διοικητής του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος.Για τις ανάγκες της υπηρεσίας του ΟΣΕ ταξίδεψε σε όλη σχεδόν την Ελλάδα βγάζοντας φωτογραφίες στις οποίες κατέγραψε την ιστορία των ελληνικών σιδηροδρόμων. Η πρώτη ατμομηχανή κατασκευάστηκε από τον Στέφενσον, είχε δυο άξονες και μπορούσε να κινεί βαγόνι 30 τόνων με ωριαία ταχύτητα 6km / h. Τα διάφορα εξαρτήματα της ατμομηχανής ήταν τοποθετημένα στο πρώτο όχημα , ενώ στο δεύτερο (εφοδιοφόρος) ήταν οι δεξαμενές των καυσίμων, κάρβουνου και νερού.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εποπτικό υλικό στο πλαίσιο ενός πρότζεκτ για την εξέλιξη των σιδηροδρόμων. Αφού οι μαθητές συλλέξουν πληροφορίες και φωτογραφίες για τις πρώτες ατμάμαξες θα ετοιμάσουν μια παρουσίαση την οποία θα παρουσιάσουν. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί το μαθησιακό αντικείμενο στο πλαίσιο του μαθήματος της φυσικής για να γνωρίσουν πώς κινείται και τα μέρη από τα οποία αποτελούταν μια ατμομηχανή,


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Technology and science Technology and scienceTechnology and science
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΝΑ ΛΑΓΟΥΡΗ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE