Η χρήση του μαθησιακού αντικειμένου μπορεί να γίνει από τον εκπαιδευτικό στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας σε ενότητες σχετικές με την Αρχαία Αθήνα και το κοινωνικό, πολιτιστικό και οικονομική πλαίσιο της πόλης, στην εποχή της μεγάλης άνθισης της (5ος π.Χ. - χρυσός αιώνας). Με την παρουσίαση του αντικειμένου στους μαθητές ο εκπαιδευτικός μπορεί να ωθήσει τους μαθητές σε μια ενδελεχή έρευνα για τη συλλογή πληροφοριών σχετικών με το ναό και την ιστορία του.
Σε ένα άλλο επίπεδο, μπορεί να χρησιμοποιήσει το μαθησιακό αντικείμενο σαν αφόρμηση για την πραγματοποίηση από τους μαθητές σχεδίου εργασίας, το οποίο σαν στόχο θα έχει, την έρευνα, μελέτη και καταγραφή όλων των αρχαίων μνημείων της Αθήνας, αλλά και την έρευνα και μελέτη του κοινωνικού, πολιτιστικού και οικονομικού πλαισίου μέσα από το οποίο η πόλη της Αθήνας γνώρισε την μεγάλη της άνθιση.
Τέλος μπορεί ο εκπαιδευτικός, με τη χρήση του τεκμηρίου να ωθήσει τους μαθητές του, στο να μελετήσουν τους αρχιτεκτονικούς ρυθμούς των μνημείων, αλλά και τη θρησκεία των αρχαίων Ελλήνων.