L'ane qui sort d'un troupeau de moutons
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί δημιουργία της ζωγράφου από την Κίνα Xiang Shi, του έτους 2012, με λάδι σε καμβά, διαστάσεων 180Χ200 εκ. Το έργο ανήκει στη συλλογή του Μουσείου Φρυσίρα. Η ζωγράφος γεννήθηκε στο Shandong της Κίνας και εκεί τελείωσε την Σχολή Καλών Τεχνών το 1999. Στη συνέχεια σπούδασε στο Παρίσι όπου και ζει σήμερα. Έχει κερδίσει σημαντικά βραβεία στη Γαλλία. Η πρώτη της ατομική έκθεση πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Φρυσίρα, τον Μάιο του 2009.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται ως αφετηρία για την προσέγγιση της τεχνοτροπίας του φωτορεαλισμού που αξιοποιεί η Κινέζα δημιουργός στα έργα της. Μπορεί να μελετηθεί συγκριτικά με αντίστοιχα έργα τέχνης άλλων δημιουργών που υπηρετούν τον φωτορεαλισμό. Προτείνεται ως ερέθισμα για τους μαθητές προκειμένου να εντοπίσουν διαφορές και ομοιότητες με την τέχνη της φωτογραφίας. Επιπλέον μπορεί να ζητηθεί από τους μαθητές να διερευνήσουν πιθανά μηνύματα και συμβολισμούς του έργου μέσα από δραστηριότητα στοχαστοκριτικής προσέγγισης του μοντέλου PERKINS. Τέλος ενδείκνυται για μια εισαγωγή στην έννοια του βάθους και της προοπτικής στη ζωγραφική.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
2:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/6014
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Frissiras Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΔΡΑΚΑΚΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Φρυσίρα
publisher: Μουσείο Φρυσίρα
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE