Στο μάθημα της Λογοτεχνίας, η φωτογραφία μπορεί να αποτελέσει αφόρμηση, προκειμένου οι μαθητές να γνωρίσουν την ηθογραφία, την οποία υπηρέτησε ο Δημήτριος Βικέλας μαζί με τον Γεώργιο Βιζυηνό. Να μελετήσουν το μυθιστόρημά του "Λουκής Λάρας" (ή επιλεγμένα αποσπάσματα) και να καταγράψουν τα βασικά χαρακτηριστικά του ρεύματος, αναζητώντας συγχρόνως και το πολιτικο-κοινωνικό συγκείμενο. Να δημιουργήσουν, επίσης, μια πολυτροπική παρουσίαση με θέμα τη ζωή και τη δράση του Δημήτριου Βικέλα. Στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, οι μαθητές μπορούν να μελετήσουν την ιδέα του Ολυμπισμού και τον ρόλο, που έπαιξε ο Δημήτριος Βικέλας στην αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων από τη θέση του προέδρου της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπή (Δ.Ο.Ε.). Τέλος, στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, οι μαθητές να συζητήσουν για την αξία του Αθλητισμού και του Ολυμπισμού και να συγγράψουν σχετικό άρθρο.