Στην εικόνα, που πιθανολογείται ότι είναι ξυλογραφία του Bianco, απεικονίζεται η Κρήνη στην οποία κατά την παράδοση η Παρθένος Μαρία έπλυνε τα μωρουδιακά του Ιησού Χριστού στα 1600. Στην εικόνα υπάρχουν δύο διαφορετικές εκδοχές της ιερής Κρήνης. Στην πρώτη αποτυπώνονται τα νερά της κρήνης και τα άνθη τα οποία έχουν φυτρώσει στις όχθες της ενώ στη δεύτερη απεικονίζεται εξωτερικά η Κρήνη. Ο φερόμενος ως δημιουργός του έργου Φραγκισκανός μοναχός Noé Bianco πραγματοποίησε προσκυνηματικό ταξίδι στους Αγίους Τόπους στα 1527. Το χρονικό του είναι εμπλουτισμένο με ξυλογραφίες που απεικονίζουν κυρίως λιμάνια, τοποθεσίες και προσκυνήματα από τους επισκεπτόμενους Αγίους Τόπους, γεγονός που αποτελεί πρωτοτυπία για τα προσκυνηματικά χρονικά της εποχής. Η ξυλογραφία είναι η τέχνη της εγχάραξης πάνω σε ξύλινη επιφάνεια αναγλυφικών αναπαραστάσεων.