View of Naupactus.
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο είναι μια ξυλογραφία του Γάλλου ιατρού και αρχαιολόγου Jacob Spon, η οποία παρουσιάζει την περιοχή της Ναυπάκτου την περίοδο του 1670 μ.Χ. Ο Spon γεννήθηκε το 1647 στην πόλη της Λυών και το 1662 πήγε στο Στρασβούργο, για να σπουδάσει αρχαία ελληνικά και λατινικά απαραίτητα για την ιατρική επιστήμη. Ήταν προτεστάντης με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αρχαιολογία και την νομισματική. Η Ναύπακτος είναι παραθαλάσσια πόλη της Αιτωλοακαρνανίας, μία από τις αρχαιότερες ελληνικές πόλεις. Το υπέδαφός της είναι διάσπαρτο από αρχαία ευρήματα, απ' όλες τις εποχές της ιστορίας της. Το κάστρο έχει πέντε διαζώματα. Η κορυφή του λόφου περικλείεται από κυκλικό τείχος διαμέτρου 100 μέτρων. Δύο βραχίονες κατεβαίνουν ανατολικά και δυτικά και αφού καμφθούν πλησιάζοντας ο ένας τον άλλον, με 2 πύργους κλείνουν την είσοδο του λιμανιού. Τέσσερα εγκάρσια τείχη ενώνουν αυτούς τους δύο βραχίονες, σχηματίζοντας από την κορυφή έως τη θάλασσα πέντε αμυντικές ζώνες.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί για τους μαθητές ένα ερέθισμα για αναζήτηση πληροφοριών για την ιστορία της πόλης της Ναυπάκτου αλλά και γενικότερα του νομού της Αιτωλοακαρνανίας. Αναφέρουν στην τάξη σημαντικά ιστορικά γεγονότα που επηρέασαν τη ζωή στην περιοχή και αναζητούν τους λόγους, για τους οποίους η πόλη ήταν τόσο καλά οχυρωμένη. Καταθέτουν στοιχεία από τον τρόπο οχύρωσής της και τα συγκρίνουν με την οχύρωση άλλων παραθαλάσσιων περιοχών αλλά και νησιών.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Natural environment Natural environmentNatural environment > Biosphere BiosphereBiosphere
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > War events War eventsWar events
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΕΙΝΤΑΣΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE