The Room madness
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί δημιουργία του 1993, του ζωγράφου Εδουάρδου Σακαγιάν. Είναι λάδι σε καμβά, διαστάσεων 30Χ22 εκ. και ανήκει στη συλλογή του Μουσείου Φρυσίρα. Ο Εδουάρδος Σακαγιάν θεωρείται μια από τις σημαντικότερες μορφές της σύγχρονης παραστατικής ελληνικής ζωγραφικής. Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1957 και σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών με καθηγητές τον Δημήτρη Μυταρά και τον Γιάννη Μόραλη. Συνέχισε τις σπουδές του με τριετή υποτροφία στο Παρίσι με καθηγητή τον Leonardo Cremonini. Είναι ο ζωγράφος που από το ξεκίνημά του είχε το δικό του ύφος και το προσωπικό του ένστικτο. Κάθε του παρουσία είχε και έχει μια διαφορετική κατεύθυνση εκφράζοντας τα συναισθήματα και την αισθητική του για την καθημερινότητα και ό,τι απασχολεί τον σύγχρονο άνθρωπο.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται ως αφόρμηση για τη μελέτη της σειράς των έργων του σύγχρονου ζωγράφου Εδουάρδου Σακαγιάν, με δραστηριότητες συνομιλίας, με βάση τα στάδια του μοντέλου στοχαστοκριτικής προσέγγισης ενός έργου τέχνης Perkins. Επιπλέον μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο ενός σχεδίου εργασίας ως αφετηρία για τον καταιγισμό ιδεών από τους μαθητές ως προς την επιλογή της θεματικής του project.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
2:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/6090
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Frissiras Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΔΡΑΚΑΚΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Φρυσίρα
publisher: Μουσείο Φρυσίρα
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE