View of Strada Reale in Valletta, Malta
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Στην έγχρωμη λιθογραφία από τη βιβλιογραφική αναφορά του Γάλλου Frédéric Auguste Antoine Goupil-Fesquet (1806-1893), ο καλλιτέχνης μας εντυπωσιάζει αναπαριστώντας τη Λεωφόρο Δημοκρατίας στη Βαλέτα, την πρωτεύουσα της Μάλτας. Η Λεωφόρος είναι γνωστή και ως Δημοκρατία Street, πρώην Kingsway, Rue Nationale και Strada Reale, Εκτείνεται σε όλο το μήκος της Βαλέτα. Στην εικόνα διακρίνουμε κτίρια με ιδιαίτερη αρχιτεκτονική, ένστολους στον πλακόστρωτο δρόμο, άμαξα με επιβάτη, που τη σέρνει άλογο, και τον καροτσέρη με το καμτσίκι στο χέρι, γυναίκες με φορεσιές που παρατηρούν τους ένστολους. Στο βάθος διακρίνεται η θάλασσα, ο φάρος, στέγες και ο τρούλος εκκλησίας. Στη Strada Reale, υπήρχε το κτίριο της Όπερας που καταστράφηκε αρκετές φορές.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Στο μάθημα της Γεωγραφίας, εντοπίζουν οι μαθητές στο χάρτη έντυπο και ηλεκτρονικό, την πρωτεύουσα της Μάλτας, Βαλέτα και βρίσκουν πληροφορίες για τα αξιοθέατά της.
Στο μάθημα της Ιστορίας, οι μαθητές αναζητούν και βρίσκουν τα αξιόλογα κτίρια που υπήρχαν στη λεωφόρο Δημοκρατίας, όπως το παλάτι, η όπερα, το αρχηγείο, κ.λ.π. και μελετούν το υλικό που αφορά την ιστορία τους, όπως το έτος κτίσης τους, πιθανές κατεδαφίσεις που είχαν γίνει, σημαντικά γεγονότα, κ.ά. Βρίσκουν επίσης πληροφορίες και για τις γειτονικές οδούς.
Στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής οι μαθητές αναζητούν πληροφορίες για τους τιτλούχους που ζούσαν στο παλάτι, για τις δραστηριότητες της όπερας, κλπ.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
Political & Social Sciences Political & Social SciencesPolitical & Social Sciences
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Maps MapsMaps > Map elements Map elementsMap elements
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
affective > to organize values
affective > to form and follow a system of values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE