Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
The aqueduct of Uzunkemer, Istanbul
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Το έργο του Luigi Mayer (1755-1803), Ιταλο-Γερμανού καλλιτέχνη και ενός από τους πρώτους και πιο σημαντικούς στα τέλη του 18ου αιώνα Ευρωπαίους ζωγράφους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, αναπαριστάνει το υδραγωγείο της Uzunkemer κοντά στο δάσος Βελιγράδι,(Belgrat Ormanlý), στην Κωνσταντινούπολη. Από τα δάση του βορρά αντλεί μεγάλο μέρος της ανάγκης της για νερό η Κωνσταντινούπολη. Διακρίνουμε το αρχιτεκτονικό δημιούργημα που περιέχει και παλαιότερη βυζαντινή τοιχοποιΐα. Στο φυσικό περιβάλλον με τα δέντρα, τα νερά, τα ζώα και τα πουλιά, βλέπουμε και ανθρώπινες φιγούρες, πεζούς και έφιππους, με χαρακτηριστικές ενδυμασίες, καπέλα και κάρα που δίνουν στοιχεία της καθημερινής ζωής.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Στο μάθημα της Γεωγραφίας οι μαθητές εντοπίζουν στο χάρτη της Google το δάσος Βελιγράδι στην Κωνσταντινούπολη. Αναζητούν το υδραγωγείο Uzunkemer, το περιγράφουν και στη συνέχεια το συγκρίνουν με το επίσης οθωμανικο υδραγωγείο, Kovukkemer. Αναζητούν στην περιοχή τους υδραγωγεία και έτη δημιουργίας τους και περιγράφουν τη χρησιμότητά τους. Παρατηρούν επίσης την αρχιτεκτονική τους.
Στην Περιβαλλοντική εκπαίδευση και στις ώρες της Ευέλικτης Ζώνης οι μαθητές μαθαίνουν για το υδραγωγείο, τη χλωρίδα και την πανίδα που αναπτύσσεται γύρω του. Συζητούν επίσης για την αξιοποίηση του νερού στην καθημερινή ζωή και στις βιομηχανίες και αναφέρουν τρόπους εξοικονόμησής του. Παρουσιάζουν τις απόψεις τους με power point στους συμμαθητές τους.
Στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών, τα παιδιά μαθαίνουν πώς λειτουργεί ένα υδραγωγείο μελετώντας το φαινόμενο των συγκοινωνούντων δοχείων. Για καλύτερη κατανόηση, πραγματοποιούν τα εικονικά πειράματα του Phet Colodado (υπό πίεση -πίεση και ροή υγρού) και παρακολουθούν το σχετικό εκπαιδευτικό βίντεο από το φωτόδεντρο.

EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER

METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/6099

LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))

LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology
> Natural environment Natural environmentNatural environment
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Software SoftwareSoftware
Physics PhysicsPhysics > Forces and motions Forces and motionsForces and motions > Movement MovementMovement
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Software SoftwareSoftware
Physics PhysicsPhysics > Forces and motions Forces and motionsForces and motions > Movement MovementMovement
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively

LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ

METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
metadata subcontract:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)

Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator