Αναπαρασταση τμηματος ναου της Ήρας, Μεταποντιο Ιταλιας
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Σχηματική αναπαράσταση της πρόσοψης του δεύτερου ναού της της Ήρας, που βρίσκεται στο Μεταπόντιο Ιταλίας. Συγκεκριμένα αποτυπώνεται το τμήμα μεταξύ πρόναου και εξωτερικού περιστυλίου του ναού. Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί σε μάθημα σχετικό με τη ναϊκή αρχιτεκτονική της αρχαιότητας.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η εικονα προβάλλεται στους μαθητές ως αφόρμηση για εκμάθηση των μερών των κλασικών ναών ή/και για παρατήρηση των χαρακτηριστικών τους. Αφού έχουν διδαχθεί τη βασική ορολογία, οι μαθητές καλούνται να ονομάσουν τα μέρη που τους υποδεικνύονται και να εντάξουν τον εικονιζόμενο ναό σε κάποιον από τους ναϊκούς ρυθμούς. Εναλλακτικά, σε ομαδοσυνεργατικό πλαίσιο, η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υλικό αναφοράς, ώστε μαζί με άλλες που θα αναζητηθούν στο Διαδίκτυο, να αποτελέσει μέρος εργασίας-παρουσίασης σχετικά με τους αρχαίους ναούς της Μεγάλης Ελλάδας. Τέλος, η εικόνα μπορεί να "υπηρετήσει" ως αφόρμηση για συζήτηση σχετικά με την ιστορία των ναϊκών τοπόσημων. Η ακολουθία ερωτήσεων θα είναι φερ' ειπείν: "Γιατί δεύτερος ναός της Ήρας; Υπήρχε και πρώτος; Τι απέγινε; Υπάρχουν άλλες γνωστές περιπτώσεις, όπου οικοδομήθηκαν ναοί, ο ένας μετά τον άλλο, στο ίδιο σημείο;"


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
constructivist > cognitive apprenticeship
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΑΤΟΣ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE