Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Ruins at the temple of Artemis at Ephesus
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Στο έργο του Luigi Mayer (1755-1803) Ιταλo-Γερμανού καλλιτέχνη και σημαντικού Ευρωπαίου ζωγράφου της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στα τέλη του 18ου αιώνα, απεικονίζονται τα ερείπια του Αρτεμίσιου της Εφέσου το 1810. Ο ναός που θεωρείται ένα από τα επτά θαύματα του κόσμου σχεδιάστηκε με εντολή του βασιλιά Κροίσου, της Λυδίας, και καταστράφηκε το 356 π.Χ. από τον Ηρόστρατο. Ο Μέγας Αλέξανδρος διέταξε να ξαναχτιστεί μεγαλοπρεπής ναός που μετά την ολοκλήρωσή του καταστράφηκε το 401 μ.Χ. με εντολή του Ιωάννη του Χρυσοστόμου. Ανθρώπινες φιγούρες και έφιπποι επισκέπτες, με χαρακτηριστικές ενδυμασίες και κάλυμμα στο κεφάλι τους, διακρίνονται στα ερείπια του αρχιτεκτονικού δημιουργήματος.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Στο μάθημα της Ιστορίας οι μαθητές βρίσκουν στο Δωδεκάθεο τι προστάτευε η θεά Άρτεμις και ποιο ήταν το σύμβολό της. Εντοπίζουν σημεία που υπήρχαν ναοί που λατρευόταν. Αναζητούν και καταγράφουν τα επτά θαύματα του κόσμου στα οποία εντάσσεται και ο ναός της Αρτέμιδος στην Έφεσο.
Στο μάθημα της Γεωγραφίας με τη βοήθεια των χαρτών της Google εντοπίζουν την Έφεσο και άλλες περιοχές που υπάρχουν ναοί της Αρτέμιδος, π.χ. στη Βραυρώνα, στην Αρτεμισία Μεσσηνίας, στην Αυλίδα, στους Λουσούς και στην Ιταλία με το όνομα Ντιάνα. Αναζητούν τρόπους μετάβασης από τον τόπο τους στις παραπάνω περιοχές.
Αφού οι μαθητές βρουν τους διάφορους ναούς και τις τοποθεσίες τους, παρατηρούν τους ναούς, και διακρίνουν την αρχιτεκτονική και την τεχνοτροπία στις οποίες εντάσσονται.

EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER

METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/6101

LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))

LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
> Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)
> Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting) Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)
Religious Education Religious EducationReligious Education > Worship WorshipWorship > Liturgical Issues Liturgical IssuesLiturgical Issues
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Maps MapsMaps > Map elements Map elementsMap elements
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Software SoftwareSoftware
Religious Education Religious EducationReligious Education > Worship WorshipWorship > Liturgical Issues Liturgical IssuesLiturgical Issues
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Maps MapsMaps > Map elements Map elementsMap elements
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Software SoftwareSoftware
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively

LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ

METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
metadata subcontract:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)

Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator