Palace at Bucharest
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το έργο είναι από τη συλλογή " Kτήσεις των Οθωμανών, στην Ευρώπη, στην Ασία, και σε ορισμένα νησιά της Μεσογείου", με τα πρωτότυπα σχέδια του Luigi Mayer για τον Sir Robert Ainslie. Διακρίνουμε, το έτος 1810, στις όχθες του ποταμού Dambovita, που για αιώνες τροφοδοτούσε το Βουκουρέστι με πόσιμο νερό, παλάτι που ξεxωρίζει για την αρχιτεκτονική του. Στο φυσικό περιβάλλον ξεχωρίζει η γέφυρα με τις ανθρώπινες φιγούρες και το κάρο, ενώ άλλοι άνδρες ψαρεύουν και γυναίκες που έχουν χαρακτηριστικές ενδυμασίες και κάλυμμα στο κεφάλι κάθονται πιο πέρα στο υψωματάκι. Φαίνονται επίσης και υδρόμυλοι.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Oi μαθητές τις ώρες της Ευέλικτης Ζώνης ή της Περιβαλλοντικής Αγωγής, παρατηρούν την εικόνα και την περιγράφουν. Στη συνέχεια εντοπίζουν με τους χάρτες της google τον ποταμό Dambovita στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας και ψάχνουν να βρουν και άλλους ποταμούς της Ρουμανίας. Αναζητούν τη χρησιμότητα των υδρόμυλων και ψάχνουν να βρουν υδρόμυλους στον τόπο τους. Αναφέρονται στο ψάρεμα σαν χόμπυ και σαν βιοποριστικό επάγγελμα.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Man-made environment Man-made environmentMan-made environment > Development DevelopmentDevelopment
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Software SoftwareSoftware
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE