Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται για αξιοποίηση από εκπαιδευτικούς και μαθητές. Με αφορμή την εικόνα και μέσα από εργασία σε ομάδες, οι μαθητές στο γνωστικό αντικείμενο της Γεωγραφίας/Γεωλογίας μπορούν να ερευνήσουν τις κλιματικές ζώνες και να συγκεντρώσουν για τη ζωή των ανθρώπων, τα είδη χλωρίδας και πανίδας. Στην Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή οι μαθητές καλούνται να ερευνήσουν το οικιστικό περιβάλλον και τον τρόπο δόμησης. Να παρατηρήσουν το διαφορετικό ενδυματολογικό κώδικα στρατιωτών και πολιτών και να κάνουν τους απαραίτητους συσχετισμούς. Επίσης προτείνεται να συζητήσουν για το στρατό και το ρόλο του στα κράτη παλαιότερα και σήμερα. Στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση καλούνται να συγκεντρώσουν πληροφορίες για το άλογο, να αναφερθούν στη σχέση του με τον άνθρωπο και την αξιοποίησή του ως μέσο μεταφοράς στις παλαιότερες εποχές. Μπορούν, επίσης, να κάνουν συγκρίσεις με τα σημερινά μεταφορικά μέσα και να οδηγηθούν σε συμπεράσματα για τη σχέση των ανθρώπων με το περιβάλλον. Στην Αισθητική Αγωγή/Ζωγραφική οι μαθητές ασχολούνται με την τάση του Oριενταλισμού στην ευρωπαϊκή ζωγραφική του 19ου αιώνα και εντοπίζουν τα χαρακτηριστικά στοιχεία στο συγκεκριμένο έργο. Επίσης οι μεγαλύτεροι σε ηλικία μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες για την τεχνική της δαγκεροτυπίας.