Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Snapshot at Olt river in Rumania. Possibly a scene from the author's journey to Bucharest.
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο αφορά στον ποταμό Olt. Πρόκειται για το μεγαλύτερο σε μήκος ποταμό μέσα στη Ρουμανία ο οποίος πηγάζει από τα Ανατολικά Καρπάθια, διασχίζει πολλές επαρχίες και εκβάλλει στο Δούναβη. Στην εικόνα διακρίνονται το ποτάμι που ρέει, τα βουνά με τη βλάστησή τους και έντονη ανθρώπινη δραστηριότητα. Το ποτάμι αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της ζωής των ανθρώπων για επικοινωνία, μεταφορά, ικανοποίηση βασικών αναγκών – καθαριότητα κ.ά. Το έργο ανήκει στον Ιταλογερμανό ζωγράφο Luigi Mayer (1755 μ.Χ. -1803 μ.Χ.) ο οποίος ταξίδεψε με σκοπό να αποτυπώσει αξιοθέατα και αρχαιότητες στα εδάφητ ης Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, χρηματοδοτούμενος από τον Sir R. Ainslie πρεσβευτή της Αγγλίας στην Υψηλή Πύλη. Βρέθηκε στη Ρουμανία κατά το ταξίδι της επιστροφής του. Στα έργα του υπάρχουν στοιχεία από την καθημερινότητα της ζωής των ανθρώπων.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται για αξιοποίηση από εκπαιδευτικούς και μαθητές. Με αφορμή την συγκεκριμένη εικόνα οι μαθητές μέσα από ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες καλούνται να ερευνήσουν: -Στη Γεωλογία - Γεωγραφία για τα ποτάμια (πηγή, ροή, εκβολή) και τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζει τη ζωή των ανθρώπων: επικοινωνία, μεταφορά, ταξίδι, ατομικές ανάγκες, ύδρευση, άρδευση, ρύπανση κ.ά. - Στην Ιστορία για τον τρόπο ονομασίας του ποταμού σε διάφορες χρονικές περιόδους αλλά και τον τρόπο που επηρέασε τη ζωή των ανθρώπων. -Στην Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή για τις αλλαγές του αστικού τοπίου, τις αιτίες που οδήγησαν στην αλλαγή του, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι, την ανάπτυξη με σκοπό την αειφορία. -Στην Αισθητική Αγωγή για το σχέδιο. -Στην Αγωγή Υγείας για το νερό ως βασικό αγαθό στη ζωή των ανθρώπων, τα προβλήματα από την έλλειψη ή τη ρύπανσή του.

EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER

METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/6138

LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))

LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology
> Natural environment Natural environmentNatural environment
> Planet Earth Planet EarthPlanet Earth
Political & Social Sciences Political & Social SciencesPolitical & Social Sciences
Health Education Health EducationHealth Education > Hygiene HygieneHygiene > Cleanliness CleanlinessCleanliness
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Design and Color Design and ColorDesign and Color
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
Political & Social Sciences Political & Social SciencesPolitical & Social Sciences
Health Education Health EducationHealth Education > Hygiene HygieneHygiene > Cleanliness CleanlinessCleanliness
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Design and Color Design and ColorDesign and Color
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to understand
affective > to respond and participate
cognitive > process > to understand
affective > to respond and participate

LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΒΑΙΑ ΜΑΝΩΛΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ

METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
metadata subcontract:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)

Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator