Acacia species from which arab gum is extracted
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η Ακακία είναι φυτό ινδικής καταγωγής, κυαμώδες και μιμηλοειδές. Απαντάται άλλοτε ως θάμνος ή δέντρο και άλλοτε ως φυλλοβόλο ή αειθαλές με ποικιλία φύλλων. Συνολικά, έχουν καταγραφεί 1300 είδη ακακίας, με τα περισσότερα από αυτά να ευδοκιμούν στην Αυστραλία. Δυο από τα πολλά είδη της ακακίας, η Senegalia (Acacia) senegal και η Vachellia (Acacia) seyal παράγουν το γνωστό αραβικό κόμμι ή κόμμι της ακακίας, από εξίδρωμα του μίσχου και των κλαδιών τους. Τα δυο αυτά δέντρα ιστορικά καλλιεργούνται στην Αραβία και τη Δυτική Ασία. Στην παρούσα εικόνα του 1554 εμφανίζεται είδος ακακίας από τη περιοχή του Σουέζ της Αιγύπτου, το οποίο παράγει αραβικό κόμμι. Ο πίνακας αυτός της ακακίας είναι καταχωρισμένος στο βιβλίο "BELON, Pierre. Les observations de plusieurs singularitez et choses memorables, trouvées en Grece, Asie, Iudée, Egypte, Arabie, et autres pays estranges, redigées en trois livres, Par Pierre Belon du Mans, Paris, Guillaume Cavellat, 1554", το οποίο βρίσκεται στη βιβλιοθήκη του Ιδρύματος της Αικατερίνης Λασκαρίδη.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές στο πλαίσιο μιας ερευνητικής εργασίας θα μπορούσαν να ασχοληθούν με: α) την προέλευση του ονόματος της ακακίας, β) τη γεωγραφική εξάπλωσή της, τα χαρακτηριστικά και τα πολλά είδη της, γ) τις πολλές χρήσεις της (τροφή, καλλωπιστικό φυτό, φαρμακολογία, αρωματοποιία, ξυλεία κ.λπ.) και ε) τον τρόπο που παράγεται το αραβικό κόμμι και τις χρήσεις του.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Natural environment Natural environmentNatural environment > Biosphere BiosphereBiosphere
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > action research
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΛΕΞΙΟΣ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE