Figure
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η αντρική φιγούρα που ποζάρει στο έργο του ζωγράφου Μιχάλη Ζησίου φαίνεται να εγκαταλείπεται στη στιγμή. Με την τεχνική "λάδι σε καμβά" ο καλλιτέχνης παρουσιάζει στον πίνακά του - διαστάσεων 120Χ100 εκ. - έναν άντρα γυμνό, καθισμένο χαλαρά. Το βλέμμα του έντονο, μα δυσερμήνευτο. Ο Μιχάλης Ζησίου γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη το 1957 και σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών. Είχε δασκάλους του τον Μυταρά και τον Μαυροΐδη. Στην τέχνη του χρησιμοποιεί και το λάδι, δηλώνει ωστόσο πως αγαπά την νερομπογιά. Έργα του υπάρχουν σε διάφορες συλλογές, ενώ έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις και έχει πραγματοποιήσει πολλές ατομικές.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Αντιγράφουμε λόγια του καλλιτέχνη, από έκθεσή του στην Αίθουσα Τέχνης Αθηνών, τα οποία εκφράζουν την οπτική του: "Προσπαθώ να ζωγραφίσω έναν άνθρωπο εδώ, ένα παιδί εκεί, το τοπίο παραπέρα. Η νερομπογιά και το χαρτί, παραμένουν το αγαπημένο μου υλικό, δεν απαιτούν τον περιορισμό στο εργαστήριο, ούτε αυτές τις πολύπλοκες διαδικασίες της ζωγραφικής που μοιάζουν να με απομακρύνουν από το πραγματικό, να με οδηγούν στην αφαίρεση." Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί σε ενότητες όπου γίνεται λόγος για τον άνθρωπο: στα Φιλολογικά μαθήματα, στα Εικαστικά, σε project με θέμα την αφήγηση, την ποίηση, τον σύγχρονο άνθρωπο, την τέχνη. Πρόκειται για έργο που φαίνεται απλό. Εντούτοις, η στάση του σώματος και το διφορούμενο βλέμμα θα γεννήσουν ερωτηματικά.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 20
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Frissiras Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΑΤΟΥ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Φρυσίρα
publisher: Μουσείο Φρυσίρα
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE