Η εκπαιδευτική δραστηριότητα προτείνεται να είναι οργανωμένη σε φύλλα εργασίας, κατάλληλα σχεδιασμένα από τον εκπαιδευτικό. Οι μαθητές, σε μικρές ομάδες, αρχικά καλούνται να παρατηρήσουν την εικόνα και να συμμετάσχουν σε δραστηριότητα καταιγισμού ιδεών με σκοπό την ανίχνευση, από τον εκπαιδευτικό, των πρότερων γνώσεών τους αναφορικά με την ιστορία του Παρθενώνα. Στη συνέχεια, οι μαθητές ενθαρρύνονται να διεξάγουν ερευνητική εργασία ώστε να καταγράψουν πληροφορίες για την ιστορία του Παρθενώνα από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, καθώς και να μελετήσουν και να περιγράψουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της αρχιτεκτονικής του ναού. Για τη μελέτη των μαθητών προτείνεται η αξιοποίηση της ψηφιακής εφαρμογής «Η Ζωφόρος του Παρθενώνα» του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης, καθώς και οι πληροφορίες και οι ψηφιακές συλλογές της ιστοσελίδας του Υπουργείου Πολιτισμού. Το αποτέλεσμα της ερευνητικής εργασίας των ομάδων προτείνεται να παρουσιαστεί σε μια συνθετική έκθεση-παρουσίαση, εμπλουτισμένη με εικόνες και σύντομο ιστορικό κείμενο, στην ολομέλεια της τάξης.