Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει τη συγκεκριμένη φωτογραφία στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας και συγκεκριμένα στην ενότητα που αφορά τη βιομηχανική ανάπτυξη της Ελλάδας κατά το πρώτο μισό του 20ού αιώνα, η οποία αφορούσε κυρίως τη μεταποίηση αγροτικών προϊόντων, όπως ο καπνός, το βαμβάκι, τα σιτηρά κτλ. Μπορεί να προβάλει τη συγκεκριμένη εικόνα στην τάξη και να δώσει στους μαθητές τις σχετικές με αυτήν πληροφορίες. Οι μαθητές, ανά ομάδες θα βρουν σε ποιες άλλες περιοχές τις Ελλάδας καλλιεργούνταν αυτά τα προϊόντα και υπάρχουν αντίστοιχα βιομηχανικά κτίρια από τον προηγούμενο αιώνα. Στη συνέχεια, εφόσον υπάρχουν ανάλογα βιομηχανικά κτίρια και στη δική τους περιοχή, μπορεί να ρωτήσει τους μαθητές τι γνωρίζουν σχετικά με αυτά, να τους αναθέσει να βρουν τις σχετικές πληροφορίες ή και να οργανώσει μια εκπαιδευτική επίσκεψη στους συγκεκριμένους χώρους. Θα ήταν ενδιαφέρον να εστιάσει κανείς όχι μόνο στη χρήση τους κατά το παρελθόν, αλλά και στον τρόπο που αξιοποιούνται σήμερα, καθώς πολλά από αυτά τα κτίρια έχουν αξιοποιηθεί για πολιτιστικές δραστηριότητες. Σε διαφορετική περίπτωση ο εκπαιδευτικός μπορεί να οργανώσει μια διαδικτυακή συνάντηση με ένα άλλο σχολείο της Ελλάδας, όπου υπάρχουν αντίστοιχα κτίρια, κατά την οποία οι μαθητές θα ανταλλάξουν πληροφορίες και γνώμες σχετικά με την αξιοποίησή τους ως χώρους πολιτιστικής έκφρασης.