Ο πίνακας μπορεί να παρουσιαστεί στο μάθημα της Κοινωνικής & Πολιτικής Αγωγής του Γυμνασίου, μαζί με τα άλλα δύο έργα από το τρίπτυχο με τον τίτλο «Υποταγή» (συλλογή έργων του Benyounès Semtati-Μουσείο Φρισσίρα: http://www.frissirasmuseum.com/greek/collection.aspx?id=60), για να διερευνηθεί από κοινού με τους μαθητές το θέμα των δικαιωμάτων του πολίτη, και του ρόλου της εξουσίας, πολιτικής ή θρησκευτικής. Στο μάθημα των Εικαστικών του Γυμνασίου και Γενικού και Καλλιτεχνικού Λυκείου, μπορεί να αποτελέσει, μαζί με τα δύο άλλα έργα του τρίπτυχου, μαθησιακό αντικείμενο προκειμένου να αναλυθούν οι συμβολισμοί που απορρέουν από τον τρόπο οργάνωσης και σύνθεσης του πίνακα και τα εικονογραφικά στοιχεία του, δηλαδή την αφηρημένη αντιμετώπιση του χώρου, το ρούχο-στρατιωτική στολή και την έλλειψη υποδημάτων. Τέλος, προτείνεται με αφορμή το έργο, μία διαθεματική προσέγγιση μεταξύ των Εικαστικών και της Κοινωνικής & Πολιτικής Αγωγής και οι μαθητές να δημιουργήσουν πρωτότυπες ατομικές η ομαδικές συνθέσεις με θέμα τα ατομικά δικαιώματα του πολίτη.