Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
The entrance to the Castle of Chios, or Porta Maggiore
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Πρόκειται για γκραβούρα που απεικονίζει την είσοδο στο Κάστρο της Χίου. Ανήκει στη συλλογή της Ελληνικής Bιβλιοθήκης του Κοινωφελούς Ιδρύματος του Αλέξανδρου Ωνάσση. Προέρχεται από το βιβλίο του Perilla Francesco, Chio, l’Ile heureuse Ses Légendes, son Histoire, ses Tragédies, ses Beautés naturelles, ses Moeurs, ses Richesses. Aquarelles Dessins Photographies de l’auteur, Athens [Paris, A. Lahure for] Perilla, 1928. To μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί μαθησιακά, για να ταξιδέψουν οι μαθητές στο παρελθόν και να ανακαλύψουν την ιστορία ενός κρυμμένου κόσμου στο κέντρο της πόλης της Χίου.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας. Η γκραβούρα μπορεί να λειτουργήσει ως υλικό, για να αναζητήσουν οι μαθητές αρχικά πληροφορίες για την Porta Maggiore, την κύρια Πύλη εισόδου στο Κάστρο της Χίου.Επίσης, ο εκπαιδευτικός, αφού χωρίσει τους μαθητές σε ομάδες, μπορεί να τους διανείμει φύλλα εργασίας, τα οποία θα αφορούν την ιστορία του Κάστρου της Χίου και τα κτήρια που ανήκουν σε αυτό, όπως είναι το "Παλάτι του Ιουστινιάνι", το "κτήριο της Σκοτεινής Φυλακής", τη μεσαιωνική δεξαμενή του Κάστρου, την λεγόμενη "Κρύα Βρύση", τον "Κουλά", το "Καρνάγιο". Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν στο διαδίκτυο και άλλες εικόνες του Κάστρου της Χίου και να τις προβάλλουν, με ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικής παρουσίασης, στους συμμαθητές τους. Το συγκεκριμένο αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί και ως υλικό στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στην ενότητα για την Περιγραφή. Οι μαθητές, αφού παρατηρήσουν την εικόνα, καλούνται σε ένα κείμενο να την περιγράψουν αναλυτικά. Επιπλέον, στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής η εικόνα μπορεί να λειτουργήσει ως αφορμή, α) για να συλλέξουν πληροφορίες οι μαθητές για την τεχνική της γκραβούρας και β) για να ζωγραφίσουν όψεις του Κάστρου της Χίου.

EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER

METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/6249

LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))

LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
> Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History
> Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
History HistoryHistory > Modern period (up to the 18th century A.D.) Modern period (up to the 18th century A.D.)Modern period (up to the 18th century A.D.) > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Text types Text typesText types > Description DescriptionDescription
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
History HistoryHistory > Modern period (up to the 18th century A.D.) Modern period (up to the 18th century A.D.)Modern period (up to the 18th century A.D.) > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Text types Text typesText types > Description DescriptionDescription
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
affective > to pay attention
affective > to pay attention

LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΤΣΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ

METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
metadata subcontract:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)

Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator