Hagia Sophia, Istanbul
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για λεπτομέρεια του εσωτερικού του ναού της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη. Οι κίονες, που έχουν μεταφερθεί από την Ηλιούπολη, είναι κατασκευασμένοι από πορφυρίτη , πολύ σκληρό και συμπαγές πέτρωμα. Η υδρία έχει μεταφερθεί από την Πέργαμο. Η γκραβούρα περιέχεται στο έργο «Κωνσταντινούπολη» του Hermann Barth (1886-;), το οποίο είναι οδηγός που παρουσιάζει την ιστορία, τα μνημεία και τη σύγχρονη ζωή της Κωνσταντινούπολης στις αρχές του 20ου αιώνα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη Βυζαντινή Ιστορία και τα Θρησκευτικά για τη μελέτη της Αρχιτεκτονικής και της Εκκλησιαστικής Τέχνης του εσωτερικού της Αγίας Σοφίας. Επίσης είναι δείγμα των υλικών που κατασκευάζονταν οι κίονες των ναών αλλά και των αντικειμένων που περιείχαν και την χρηστικότητά τους. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην Τεχνολογία ως παράδειγμα για την ελεύθερη σχεδίαση τρισδιάστατων όψεων αντικειμένου.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
Religious Education Religious EducationReligious Education > Ecclesiastical Art Ecclesiastical ArtEcclesiastical Art > Church architecture Church architectureChurch architecture
Design & Technology Design & TechnologyDesign & Technology > Drawing DrawingDrawing > 3D object views 3D object views3D object views
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΚΑΔΙΑΝΑΚΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE