Η σχεδιαστική αναπαράσταση προτείνεται να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό ως εποπτικό υλικό, προκειμένου οι μαθητές να περιγράψουν την εικόνα, να αναζητήσουν και άλλες εικόνες από το Μεγάλο Παζάρι, να επισημάνουν τη δομή και την αρχιτεκτονική του, να εντοπίσουν τα εμπορεύματα προς πώληση και να σχολιάσουν τη σημασία του παζαριού για την οικονομική ζωή της χώρας. Επιπρόσθετα, μπορούν να δημιουργήσουν μία παρουσίαση με άλλες σκεπαστές αγορές και τις χώρες στις οποίες βρίσκονται, ώστε να συγκρίνουν τα χαρακτηριστικά τους. Προσδίδοντας συγχρονική διάσταση, οι μαθητές μπορούν να συγκεντρώσουν πληροφορίες σχετικά με την επικείμενη κατεδάφιση του Μεγάλου Παζαριού, να διακρίνουν τους λόγους που οδήγησαν την κυβέρνηση σε αυτή την απόφαση και να αξιολογήσουν τις επιπτώσεις. Επίσης, θα ήταν ενδιαφέρον να εντοπίσουν τα τουριστικά αξιοθέατα της Κωνσταντινούπολης, ώστε να τα εντάξουν σε έναν χάρτη που θα σχεδιάσουν και θα συμπεριλάβουν σε έναν ενημερωτικό τουριστικό οδηγό για την Κωνσταντινούπολη.