Το σχέδιο προσφέρεται για διδακτική αξιοποίηση στο μάθημα Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας σε δραστηριότητα ιστορικού γραμματισμού στην οποία οι μαθητές μελετούν την εικόνα ως οπτική πηγή μόνη ή και σε συνδυασμό με ανάλογες εικόνες της ίδια περιόδου προκειμένου να διερευνήσουν θέματα της καθημερινής ζωής και ειδικότερα τις οικονομικές δραστηριότητες στην Κωνσταντινούπολης του 19ου αιώνα. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε δραστηριότητα μελέτης και σύγκρισης των ανθρώπινων τύπων και των εθνοτικών ομάδων που αποτελούσαν την Οθωμανική Αυτοκρατορία.
Επιπλέον, το σχέδιο προσφέρεται σε συνδυασμό με άλλα της ίδιας κατηγορίας και προέλευσης να αξιοποιηθεί διδακτικά στο πλαίσιο δραστηριότητας παραγωγής προφορικού ή γραπτού λόγου σχετικά με τη μόδα και την ενδυμασία, καθώς και τους παράγοντες και τα πρότυπα που τις διαμορφώνουν σε κάθε εποχή και σε κάθε κοινωνία. Δεδομένου μάλιστα ότι στην πολυπολιτισμική και πολυθρησκευτική Οθωμανική Αυτοκρατορία οι ενδυματολογικοί τύποι φανέρωναν οικονομική, κοινωνική και οικογενειακή κατάσταση, ηλικία, ακόμη και θρησκευτική πίστη, η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο δραστηριότητας στην οποία οι μαθητές συγκρίνουν ενδυμασίες διαφόρων εθνοτήτων ή θρησκευμάτων, ώστε να διαπιστώσουν ομοιότητες και διαφορές και να συσχετίσουν την ενδυμασία με τις κοινωνικοοικονομικές διαφορές μεταξύ των ανθρώπων στο παρελθόν αλλά και σήμερα. Η εικόνα μπορεί επιπλέον να αποτελέσει αφορμή και για διαπολιτισμική προσέγγιση της θέσης της γυναίκας σε διαφορετικές κοινωνίες και πολιτισμούς.
Στο μάθημα των Εικαστικών ο εκπαιδευτικός μπορεί να εμπλέξει τους μαθητές σε δραστηριότητα οπτικού γραμματισμού, προκειμένου να μελετήσουν και να σχολιάσουν την τεχνική της φωτοσκίασης κατά την αναπαράσταση ανθρώπινων τύπων και σκηνών της καθημερινότητας αλλά και να επιχειρήσουν τη δημιουργία δικού τους σχεδίου.