Γεωργιος Καραϊσκακης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Κεντρικό θέμα της εικόνας αποτελεί το εξώφυλλο του βιβλίου του Γεωργίου Χαρίτου με τίτλο «Το ήθος, ο χαρακτήρας και οι κυριώτερες μάχες στις οποίες έλαβε μέρος ο στρατάρχης Γεώργιος Καραϊσκάκης». Πρόκειται για βιβλίο που χρονολογείται στις αρχές του 21ου αιώνα (2004) και εστιάζει στην ηγετική προσωπικότητα του Γεωργίου Καραϊσκάκη. Στο βιβλίο περιλαμβάνονται πληροφορίες σχετικά με το σύντομο χρονικό της ζωής και της σταδιοδρομίας του αγωνιστή, επιστολές που συνέταξε ο ίδιος, χρονολόγιο με τη συμμετοχή του σε μάχες, καθώς και τα ονόματα όσων έλαβαν μέρος σε μάχες υπό του Καραϊσκάκη.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πηγή για τη μελέτη της ηγετικής προσωπικότητας του αγωνιστή του 1821 Γεωργίου Καραϊσκάκη. Ειδικότερα, μπορεί να μελετηθεί η βιογραφία του, οι κυριότερες μάχες στις οποίες έλαβε μέρος, καθώς και στοιχεία που διαμορφώνουν το ήθος και τον χαρακτήρα του αγωνιστή. Ακόμα, μπορεί να μελετηθεί το ύφος γραφής του αγωνιστή μέσα από τις επιστολές που συνέταξε ο ίδιος και να γίνει ανάλυση του περιεχομένου και της μορφής των επιστολών.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
SPECIAL NEEDS
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Digital Library of Levadeia
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας (Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Leading personalities Leading personalitiesLeading personalities
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > socratic instruction
constructivist > experiential learning
constructivist > communities of practice
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
affective > to form and follow a system of values
psychomotor > to imitate and try
psychomotor > to perform confidentially following instructions
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Χαρίτος, Γεώργιος
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΚΛΑΤΖΙΔΟΥ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας
publisher: Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE