Διαφημισεις στα τελη του 18ου αιωνα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Κείμενο της σατυροπολιτικής εφημερίδας "Μη χάνεσαι" που περιλαμβάνει εμπορικές διαφημίσεις που δημοσιεύτηκαν το έτος 1880. Οι διαφημίσεις που δημοσιεύονται περιλαμβάνουν πολλά λόγια, χωρίς εικόνα παρέχουν λεπτομερείς πληροφορίες για τις ιδιοτητες και τη χρησιμότητα του προϊόντος αλλά και για τις καταναλωτικές ανάγκες της εποχής. Επίσης και για το είδος των επιχειρήσεων που υπήρχαν. Η επιχείρηση και το είδος του προϊόντος που διαφημίζεται αναγράφονται με κεφαλαία γράμματα για να κεντρίσουν την προσοχή και το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Επίσης οι δημοσιευμένες διαφημίσεις της εφημερίδας είναι ανοιχτες σε όλους,ανεξάρτητες φύλου και κοινωνικής κατάστασης, γνωστοποιούν ή υπενθυμίζουν την ύπαρξη του προϊόντος, διαφημίζουν τις εταιρίες που το κατασκευάζουν και προσπαθούν να επηρεάσουν το καταναλωτικό κοινό θετικά ώστε να αγοράσει το προϊόν. Το περιεχόμενο των εν λόγω διαφημίσεων δεν είναι απαραίτητα αληθινό αλλά περιέχει το στοιχείο της υπερβολής.Το μοναδικό μέτρο αξιολόγησης αυτών των διαφημίσεων είναι το πόσο βαθιά έχει καταφέρει να εντυπώσει το μήνυμα στους καταναλωτές και να αυξήσει τις πωλήσεις του προϊόντος.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι διαφημίσεις που δημοσιεύονται στην εφημερίδα "Μη χάνεσαι" αποτελούν αντιπροσωπευτικό δείγμα διαφημίσεων του 19ου αιωνά.Οι μαθητές/τριες μπορουν να ασχοληθούν με δραστηριότητες που να διερευνουν τη διαφήμιση στο πέρασμα των χρόνων ανάλογα με τις τεχνολογικές δυνατότητες της εποχής όπως και τα είδη των καταστημάτων που υπήρχαν εκείνη την εποχή.Επίσης να μελετήσουν τις συγκεκριμένες διαφημίσεις και να βρουν το σκοπό που εξυπηρετούν, τις πληροφορίες που περιέχουν, το κοινό στο οποίο απευθύνονται και τις ιδιότητες του προϊόντος που προβάλλουν. Να συγκρίνουν σημερινές διαφημίσεις ανάλογων προϊόντων με τις αναφερόμενες και να βρουν κοινά στοιχεία και διαφορές που εντοπίζονται. Επίσης το κείμενο των διαφημίσεων μπορει να χρησιμοποιηθεί σε δραστηριότητες που ανιχνεύουν τις καταναλωτικες συνήθειες της εποχής και τη σύγκρισή τους με τις καταναλωτικές συνήθειες του σήμερα..


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
0:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/6483
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library & Information Center of the Univ. of Patras
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Text genres Text genresText genres > Advertising texts Advertising textsAdvertising texts
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: [Ανωνύμως]
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
publisher: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE