Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
To Ρωμαϊκο Ωδειο της Αθηνας σε σχεδιο του 16ου αιωνα
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Αναπαράσταση ενός μνημείου, ενδεχομένως του Ρωμαϊκού Ωδείου της Αθήνας. Το σχέδιο αυτό δημοσιεύτηκε το 1672, ως ανακατασκευή του αμφιθεάτρου της Βερόνας στο βιβλίο:. [GUILLET, André Georges].Athenes ancienne et nouvelle, et l' estat present de l'Empire des Turcs, contenant la vie du Sultan Mahomet IV..., Paris, Estienne Michallet, M.DC.LXXV [=1675]. Ωστόσο, το ίδιο σχέδιο είχε δημοσιευθεί ακόμα νωρίτερα, στο βιβλίο του Ιερώνυμου Mercurialis "De Arte Gymnastica". Η αναπαράσταση φαίνεται να αναδεικνύει όλα τα βασικά μέρη του θεάτρου, κοίλο, ορχήστρα, προσκήνιο, σκηνή, παρασκήνια και σειρές καθισμάτων όπου μπορούν να φιλοξενηθούν θεατές. Ο Τζερόνιμο Μερκουριάλι (Girolamo Mercuriale, 30 Σεπτεμβρίου 1530 - 8 Νοεμβρίου 1606) ήταν Ιταλός φιλόλογος και γιατρός, γνωστός και με το εκλατινισμένο όνομα Hieronymus Mercurialis. Το γνωστότερο έργο του είναι το De Arte Gymnastica. Γεννήθηκε στο Φορλί στις 30 Σεπτεμβρίου του 1530. Σπούδασε Ιατρική στη Μπολόνια και στην Πάδουα.Το έργο του De Arte Gymnastica (Βενετία 1569), αναφέρεται στη θεραπεία του σώματος και θεωρείται το πρώτο βιβλίο για την αθλητική ιατρική.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην Ιστορία, όπου οι μαθητές μπορούν να γνωρίσουν και να εκτιμήσουν τον ελληνορωμαϊκό πολιτισμό μέσα από τα επιβλητικά του μνημεία, αναζητώντας κατάλληλα παραδείγματα με τη βοήθεια του διαδικτύου και την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού. Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί ειδικότερα στα πλαίσια της Τοπικής Ιστορίας, όπου οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν και να συγκρίνουν το συγκεκριμένο ωδείο με αντίστοιχα ρωμαϊκά κτίσματα της περιοχής τους. Επίσης οι μαθητές θα μπορούσαν να συγκρίνουν ένα ρωμαϊκό ωδείο με ένα αρχαίο ελληνικό θέατρο και να αναδείξουν τις επιρροές του πρώτου από το δεύτερο. Παράλληλα θα ήταν ιδιαίτερα εποκοδομητική η παραγωγή γραπτού κειμένου από τους μαθητές με κρίσεις για τη σημερινή χρήση αυτών των μνημείων και προτάσεις για μια πιο εποικοδομητική αξιοποίησή τους. Διαθεματικά η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατάλληλα και στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής, ενώ οι μαθητές των Επαγγελματικών Λυκείων, αφορμώμενοι από ττη συγκεκριμένη εικόνα, θα μπορούσαν να την αξιοποιήσουν κατάλληλα σε συναφή με το Γραμμικό Σχέδιο μαθήματα.
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/6484
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
> Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)
> Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting) Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)
Drama/Theater in Education (DiE/TiE) Drama/Theater in Education (DiE/TiE)Drama/Theater in Education (DiE/TiE) > Theatrical Forms Theatrical FormsTheatrical Forms
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
Drama/Theater in Education (DiE/TiE) Drama/Theater in Education (DiE/TiE)Drama/Theater in Education (DiE/TiE) > Theatrical Forms Theatrical FormsTheatrical Forms
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
TEACHING APPROACH
behaviourist
behaviourist > programmed instruction
behaviourist > drill and practise
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > reciprocal teaching
constructivist > experiential learning
constructivist > action research
constructivist > design-based learning
behaviourist > programmed instruction
behaviourist > drill and practise
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > reciprocal teaching
constructivist > experiential learning
constructivist > action research
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
affective > to organize values
psychomotor
psychomotor > to imitate and try
psychomotor > to perform confidentially following instructions
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely
psychomotor > to adapt and perform creatively
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
affective > to organize values
psychomotor
psychomotor > to imitate and try
psychomotor > to perform confidentially following instructions
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΟΥΡΟΣ
metadata validator: ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator