Ενδεικτικά και όσον αφορά τον τρόπο αξιοποίησης του μαθησιακού αντικειμένου στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, προτείνεται στον εκπαιδευτικό να χρησιμοποιήσει διδακτικά το συγκεκριμένο ποίημα μαζί με άλλα ομοειδή στο πλαίσιο δραστηριότητας στην οποία οι μαθητές διερευνούν τα χαρακτηριστικά μορφής και περιεχομένου στην ποίηση της Νέας Αθηναϊκής Σχολής καθώς και τις επιδράσεις που δέχτηκε από τα νέα ποιητικά ρεύματα της Δυτικής Ευρώπης.
Στον εκπαιδευτικό προτείνεται επίσης να αξιοποιήσει το μικρό αυτό ποίημα εντάσσοντάς το μαζί με ποικίλα άλλα σε δραστηριότητα στην οποία οι μαθητές παροτρύνονται να αναγνωρίσουν τα θεματικά και τεχνοτροπικά χαρακτηριστικά της παραδοσιακής και της μοντέρνας ποίησης, να συνειδητοποιήσουν τις αλλαγές που υφίσταται η ποίηση μέσα στα κοινωνικά, πολιτικά και πολιτιστικά συμφραζόμενα της εποχής της και να διακρίνουν τα ποιήματα σε παραδοσιακά και μοντέρνα με βάση αυτά τα χαρακτηριστικά. Επιπλέον οι μαθητές μπορούν εφαρμόζοντας τους κανόνες της παραδοσιακής στιχουργίας (ρυθμός, μέτρο, ομοιοκαταληξία) να δημιουργήσουν στο πλαίσιο ενός "διαγωνισμού" στην τάξη δικούς τους στίχους.
Στο ίδιο μάθημα το κείμενο είναι δυνατό να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο διαθεματικής δραστηριότητας μελέτης λογοτεχνικών κειμένων που έχουν ως κεντρικό θέμα τη σκληρότητα του πολέμου και τις καταστρεπτικές του συνέπειες σε διάφορα επίπεδα.