Η φωτογραφία που απεικονίζει Έλληνα στρατιώτη που οπλίζει πυροβόλο κατά τον πόλεμο της Αλβανίας (1940) και έχει τραβηχτεί από τον Δημήτρη Α. Χαρισιάδη (1911-1993) μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προσέγγιση της προσωπικότητας και του έργου του φωτογράφου. Ο Χαρισιάδης, φωτογράφος από επιλογή, έχει χρησιμοποιήσει τα τελειότερα τεχνικά μέσα της εποχής του και ξεκινώντας από την περίοδο του αλβανικού έπους, έχει καταγράψει φωτογραφικά τα σημαντικότερα πολιτικά και κοινωνικά γεγονότα της μεταπολεμικής Ελλάδος. Προσεγγίζοντας το έργο του εξασφαλίζουμε φωτογραφικά τεκμήρια για πολυάριθμα σημαντικά πολεμικά και κοινωνικά συμβάντα όπως τον πόλεμο του 1940, τον εμφύλιο, την ανασυγκρότηση, την αμερικάνικη βοήθεια, τις παιδουπόλεις, την οικιστική ανάπτυξη της Αθήνας κλπ. Τα τεκμήρια αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως πηγές κυρίως στο μάθημα της ιστορίας αλλά και της ελληνικής γλώσσας και γενικά σε όλα τα ανθρωπιστικά μαθήματα σε κεφάλαια που αναφέρονται στην περίοδο. Προτείνουμε να χρησιμοποιηθούν ειδικά για την διερεύνηση των κοινωνικών συνθηκών της πλειοψηφίας του πληθυσμού κατά και μετά την Κατοχή. Οι φωτογραφίες του που αφορούν το Εθνικό Θέατρο, μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο οικείο πεδίο. Η φωτογραφία που απεικονίζει Έλληνα στρατιώτη που οπλίζει πυροβόλο κατά τον πόλεμο της Αλβανίας (1940), έχει τραβηχτεί από τον Δημήτρη Α. Χαρισιάδη (1911-1993). Ο Χαρισιάδης φωτογράφος επαγγελματίας από επιλογή, ήταν απ' τα ιδρυτικά μέλη της Ελληνικής Εταιρείας Φωτογραφίας. Το γεγονός αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ελκύσει τα παιδιά να γνωρίσουν αυτή την εταιρεία και το έργο της. Επειδή πρόκειται για έναν από τους πρώτους φορείς καλλιέργειας αυτής της τέχνης στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της ευρύτερης αισθητικής καλλιέργειας των μαθητών μπορούν να έρθουν σε επαφή με την ιστορία της εταιρείας, τη συνεισφορά της στην φωτογραφία και γενικότερα στα καλλιτεχνικά δρώμενα της χώρας. Τέλος, στα μαθήματα της ιστορίας τα σχετικά με το αλβανικό έπος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί θεματικά ως τεκμήριο η σχετική φωτογραφία για να ζωντανέψει μια συνήθη σκηνή από την καθημερινότητα των στρατιωτών του πυροβολικού σε δράση.